Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bay skrev:Folmand har shootfightet en del - så tag fat i ham

HAV skrev:Bay skrev:Folmand har shootfightet en del - så tag fat i ham
Er folmand overhovedet online mere ?

Bay skrev:HAV skrev:Bay skrev:Folmand har shootfightet en del - så tag fat i ham
Er folmand overhovedet online mere ?
Jeg har ikke set ham online i lang tid - men du kan sende ham et postkort![]()
Men jeg kender selv lidt til sporten - har jo gået op af Folmand i laaang tid og tumlet med ham

Bay skrev:Det er fedt og meget funktionelt - tag at prøv det. Har aldrig trænet det selv - men har lavet lidt submission med Folle og en tidligere Danmarks mester for sjovt.

Simonb skrev:Jeg træner Jeet Kune Do i Odense og det er MMA bare trænet som selvforsvar. Det kan helt sikkert anbefales! Men der er dog stor forskel fra klub til klub hvordan træning kører osv.
Mit bedste råd er at tage ud og tage et kig på nogle forskellige klubber i din by og så beslutte dig efter du har trænet alle steder.

Fatmir skrev:jeg har været godt rundt i martialarts verdnen og prøvet følg.
Karate Shotokan
Jiu-jitsu
Jeet kune do
Wingtsun
Muay thai / Thaiboxing
MMA
Brydning
og lidt Judo
jeg kan nemt fortælle dig at hvis du leder efter den mest effektive kampsport til selvforsvar er det self ikke TMA "traditonal martialarts" men noget lign. Muaythai - mma - brydning og BBJ
alle går rundt og leder efter den perfekte kampsport, men i bund og grund handler det sq om at kunne slå på 2måder og 2spark.. forstået at der ikke findes nogen fanzy moves som kan rede dit liv
men barer jumpe på ham og knockoute ham med et par Elbows til kæben og afslutte med et stramp

pzo skrev:Fatmir skrev:jeg har været godt rundt i martialarts verdnen og prøvet følg.
Karate Shotokan
Jiu-jitsu
Jeet kune do
Wingtsun
Muay thai / Thaiboxing
MMA
Brydning
og lidt Judo
jeg kan nemt fortælle dig at hvis du leder efter den mest effektive kampsport til selvforsvar er det self ikke TMA "traditonal martialarts" men noget lign. Muaythai - mma - brydning og BBJ
alle går rundt og leder efter den perfekte kampsport, men i bund og grund handler det sq om at kunne slå på 2måder og 2spark.. forstået at der ikke findes nogen fanzy moves som kan rede dit liv
men barer jumpe på ham og knockoute ham med et par Elbows til kæben og afslutte med et stramp
Det lyder ikke så meget som selvforsvar det der? Og mon HAV ville få noget positivt ud af det som betjent at give en eller anden fyr sådan en omgang?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster