Derudover har jeg siden start haft en fast træningsmakker som sammen med mig har holdt styr på loggen og træningen (herunder motivationen), men han er i mili nu og jeg skal sku have ordentlig styr på mine fremskridt (eller mangel på samme) da der kun er mig selv til at huske tingene nu.
Jeg træner i den lokale FW, den største fordel ved dette er at jeg deler squat racket med 2-3 andre flinke fyre så der er sjældent lang ventetid
Til gengæld er der også mange sjove stunder hvor man skal kæmpe for at holde fokus på træningen og ikke alt det mærkelige der foregår rundt omkring en.
Vinderen er en gut der ved hans alm. Press og franskpres bevæger benene mere end armene, de flyver ganske enkelt rundt i lokalet mens han ligger på sin bænk og kæmper en gladiators kamp med vægten
Måske han bare prøver at stemme stangen op med fødderne, måske!?Og så er det sgu sket at en frisk ung gut i den famøse BB undertrøje måtte hentes af ambulancen fordi egoet var større end armene i undertrøjen! Vil lige tilføje at han selv kunne gå ud til ambulancen ;)