Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Amazonen skrev:En bøtte fromage frais med en håndfuld hakkede mandler i...+ evt. lidt sødemiddel, hvis du er til det.

Guldkraramellen skrev:Amazonen skrev:En bøtte fromage frais med en håndfuld hakkede mandler i...+ evt. lidt sødemiddel, hvis du er til det.
Skal jeg være ærlig, så er jeg ikke den store osteperson.. Men hvertfald tak for input!

TheCzech skrev:Den shake ser også frygtelig kedelig ud.
Prøv i stedet:
50g havregryn
25g mandler
1-2 bananer
150g frosne hindbær
30g whey crispy cookie (eller lignende)
400-500ml mælk
1 minut i blenderen
Langt mere spændende.

dwellengers skrev:Guldkraramellen skrev:Amazonen skrev:En bøtte fromage frais med en håndfuld hakkede mandler i...+ evt. lidt sødemiddel, hvis du er til det.
Skal jeg være ærlig, så er jeg ikke den store osteperson.. Men hvertfald tak for input!
Ost?

Guldkraramellen skrev:Amazonen skrev:En bøtte fromage frais med en håndfuld hakkede mandler i...+ evt. lidt sødemiddel, hvis du er til det.
...http://en.wikipedia.org/wiki/Fromage_frais)
dwellengers skrev:Hvis du bulkede, kunne du smide en havarti i din shake ;)

dwellengers skrev:Hvis du bulkede, kunne du smide en havarti i din shake ;)

Amazonen skrev:Guldkraramellen skrev:Amazonen skrev:En bøtte fromage frais med en håndfuld hakkede mandler i...+ evt. lidt sødemiddel, hvis du er til det.
Fromage frais kan nu nok nærmere kaldes en form for yoghurt...bare tykkere i konsistensen (jaja, jeg ved da godt at det defineres som ost, men come on...http://en.wikipedia.org/wiki/Fromage_frais)

Stener skrev:dwellengers skrev:Hvis du bulkede, kunne du smide en havarti i din shake ;)
Jeg kommer ikke ud af døren uden det her i min shake:

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster