Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1231
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1228

Følg bodybuilding.dk på

MUSIKVIDEO

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hej allesammen

Jeg er ved at lave en musikvideo til det danske upcoming bandt MODSPILs kommende single, og ønsker her at bruge to bodybuildere. Jeg spiller selv med i MODSPIL.

Det er et nummer om sorg ved forlist forhold, om den skrøbelighed der følger efter. Jeg ønsker to mandelige bodybuildere/muskuløse mænd til at portrættere den her skrøbelighed ved at de skal holde hinanden i hånden i forskellige scener.

Idéen er, at sætte det absolut maskuline (bodybuildere) op mod den ømhed der ligger i, at holde en anden person i hånden.

Det er med kort varsel, men jeg håber som udgangspunkt at kunne optage i den 24. og 25. november.

Optagelserne kommer til at foregå i København og omegn.

Med konkrete henvendelser, skriv til mig på anders.mondrup@gmail.com eller ring på tlf: 20 87 15 34. Spørg dog også gerne om flere detaljer i tråden herunder. Jeg ser meget frem til at fortælle mere om projektet!

Tjek og us på Facebook:
https://www.facebook.com/pages/Modspil/40320330826

Vh. Anders Mondrup
Sidst rettet af MONDRUP 20. nov 2012, 10:52, rettet i alt 1 gang.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Idéen og billederne er udviklet af mig selv i samarbejde med fotograf og instruktør Katrine Bach Hansen. Det erhende der kommer til at stå for alt vedr. selve videoindspilingen. Noget af videoen kommer til at forgå på en strand, hvorfra der allerede er optaget lidt. De billeder kan ses her:
http://www.youtube.com/watch?v=Q2m2tLk68w0&feature=youtu.be

Her følger nu en kort tekst med indholdet og billederne i musikvideoen.

Videoen starter med nært zoomet, med billeder af muskler, hud og evt. tatoveringer. Det vil ikke kunne ses, at der er tale om to mennesker. De er formentlig iført underbukser som det eneste. Lidt efter lidt bliver perspektivet større, og der ses to mænd liggende i en seng ved siden af hinanden, kiggende op i loftet. Lidt efter lidt kigger de på hinanden og ender med at holde i hånden.

Inspirationen kommer bl.a. fra videoen her (spol frem til 4:07):
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=XyR38GEuJho

Udover scenen i sengen, ønskes en scene på en strand om natten/aftenen. Her skal de to mænd løbe i vandet med dynerne fra sengen.

Jeg vil gerne understrege, at alt er sobert og ikke-vulgært. Det der er pointen, er kontrasten mellem det stærke og det sårbare. Her kommer den ønskede ømhed frem som nummeret også har.

Vh. Anders Mondrup

Hvornår bliver det optaget?
The Earth slowly rots into a malignant tumor
Breeding no life for the future of the world
Brugeravatar

Geografisk sted: Forskelligt

Træner her: Roskilde Atlet Klub - RAK

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 150.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Kode: Vælg alt

Som han skrev:
Det er med kort varsel, men jeg håber som udgangspunkt at kunne optage i den 24. og 25. november.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 101.00
- Dødløft: 102.00

Ja. Lørdag den 23. og søndag den 24. november.

Lørdag er på location indendøre mellem kl. 12 - 20. Søndag er på location udendøre mellem 17 - 20.

Men dette er kun det optimale. Hvis det ikke passer med de dage og tidspunkter, men du/i iøvrigt kan har og lyst, så finder vi på noget. De to dage er der lejet kameraudstyr, lys osv. Så det fedeste er selvfølgelig at gøre det her.

Nicolaitoft skrev:
Kode: Vælg alt

Som han skrev:

Jep, men hans svar var alligevel 23og24, så det viste sig at være legit spørgsmål ;) (heldigvis for mig ;))
Brugeravatar

Styrkeliste

Påklædningen (underbukserne) er også vejledende. Det skal selvfølgelig være noget som alle er tilfredse med, så også her kan der justeres.

Tanken kom ud af ønsket om de nære billeder af muskler og hud, som beskrevet i 2. post. Her er det helt naturligt, at så meget hud som muligt er synligt.

Jeg gad sgu godt, da jeg har en lille drøm om at medvirke i noget visuelt, men da det er off-season og min form er langt fra det bedste, så tror jeg ikke jeg vil/kvalificerer :(
Brugeravatar

Styrkeliste

Ok. Jeg forstår. Videoen vil selvfølgelig blive forsøgt eksponeret mest muligt, så den vil florerer viralt og blive set. Singlen i øvrigt, vil blive forsøgt spillet på P3 og P4, så på den måde vil musikken og dermed videoen være fremme i noget tid.

Med det sagt, så er videoens formål ikke at vise hvor store musklerne er, men frembringe den nævnte stemning og udtryk. Men er selvfølgelig godt klar over, at det samtidig vil være en eksponering af jer som professionelle bodybuildere.

Hvis ikke du finder nogen der vil, så kan jeg være dit backup, jeg har i hvert fald tatoveringer nok selvom formen er lidt shabby :lol:
Brugeravatar

Styrkeliste

Det er rimelig fedt! Det husker jeg.

Hvis du har en kollega, en ven eller anden som du kunne forestille dig at være i videoen sammen med, så byd meget gerne ind!

Nå, jeg kunne trods alt ikke deltage, men hvad med jer andre?
Rimeligt spændende arbejde synes jeg, hvis man er selvsikker nok og er sikker på sin seksualitet selvfølgelig :)

Håber i finder nogle der gider, da i virker flinke og det ser ud som om der er styr på tingene.
Brugeravatar

Styrkeliste

Tak for den besked - og tak for den gode snak! Ærgerligt det ikke kunne lade sig gøre. Er glad for at du synes der er tjek på tingene. Det synes jeg også selv at der er.

Men jeg søger stadig. Og vil elske at det her projekt lykkedes. Tror virkelig meget på det! Er der ingen andre der er interesseret i af høre mere?

BloodJunkie spurgte til, hvorfor at det skulle være to mænd i videoen og om at de skulle forestille bøsser. Her er mit svar til ham:

"Min indgang til videoen var faktisk ikke at de skulle være bøsser. Og sangen er skrevet som mand til en kvinde og bærer ikke nogen homo-eroktiske undertoner. Jeg forestillede mig blot to mænd, fordi ømheden vil blive stærkere med to mænd. Og så er det noget jeg aldrig før har set, at to mandelige bodybuildere holde hinanden i hånden. Det billede kan jeg enormt godt lide!

Jeg forstår at videoen vil komme til at fremstå en smule homo-erotisk, det kan nærmest ikke undgåes! Men hvis det er et problem, at det er en anden mand der skal holdes i hånden, kan et godt laves om. Så fastlåst er tingene slet ikke."

Og det gælder. At hvis Jeres interessen for projektet er til stedet, kan tingene sagtens formes så det passer Jer bedst.

Håber at høre fra flere!

Vh. Anders

Har i forsøgt at tage direkte kontakt til nogle af BB'ere der deltog ved DM?

Prøv iøvrigt at sende Line Wilkens, formand for DBFF (Dansk Bodybuilding og Fitness Forbund) en mail, hun plejer at være flink til at poste den slags forspørgsler på deres facebook side - oftest med med positivt resultat.
line@dbff.dk

DBFF: http://www.dbff.dk/
FB Side: http://www.facebook.com/pages/DBFF-Dans ... 54?fref=ts

Held og lykke med projektet :)
Peace, Love, Black Metal
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 55

Geografisk sted: Frederikssund

Træner her: Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 180.00

MONDRUP skrev:Tak for den besked - og tak for den gode snak! Ærgerligt det ikke kunne lade sig gøre. Er glad for at du synes der er tjek på tingene. Det synes jeg også selv at der er.

Men jeg søger stadig. Og vil elske at det her projekt lykkedes. Tror virkelig meget på det! Er der ingen andre der er interesseret i af høre mere?

BloodJunkie spurgte til, hvorfor at det skulle være to mænd i videoen og om at de skulle forestille bøsser. Her er mit svar til ham:

"Min indgang til videoen var faktisk ikke at de skulle være bøsser. Og sangen er skrevet som mand til en kvinde og bærer ikke nogen homo-eroktiske undertoner. Jeg forestillede mig blot to mænd, fordi ømheden vil blive stærkere med to mænd. Og så er det noget jeg aldrig før har set, at to mandelige bodybuildere holde hinanden i hånden. Det billede kan jeg enormt godt lide!

Jeg forstår at videoen vil komme til at fremstå en smule homo-erotisk, det kan nærmest ikke undgåes! Men hvis det er et problem, at det er en anden mand der skal holdes i hånden, kan et godt laves om. Så fastlåst er tingene slet ikke."

Og det gælder. At hvis Jeres interessen for projektet er til stedet, kan tingene sagtens formes så det passer Jer bedst.

Håber at høre fra flere!

Vh. Anders

Here you are, også endda mere end 2:
Billede

Reputation point: 65

mic skrev:Har i forsøgt at tage direkte kontakt til nogle af BB'ere der deltog ved DM?

Prøv iøvrigt at sende Line Wilkens, formand for DBFF (Dansk Bodybuilding og Fitness Forbund) en mail, hun plejer at være flink til at poste den slags forspørgsler på deres facebook side - oftest med med positivt resultat.
line@dbff.dk

DBFF: http://www.dbff.dk/
FB Side: http://www.facebook.com/pages/DBFF-Dans ... 54?fref=ts

Held og lykke med projektet :)

Mange tak for tippet. Skrev en mail til Line der postede mit opslag på Facebook - det gav pote!

MONDRUP skrev:Mange tak for tippet. Skrev en mail til Line der postede mit opslag på Facebook - det gav pote!

Super! :)
Peace, Love, Black Metal
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 55

Geografisk sted: Frederikssund

Træner her: Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 180.00