Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Blitz skrev:Top 10 listen over over seværdigheder i london:
http://www.turistnyt.dk/news/Storby/9523.html
Hvis det var mig der var derovre, så vil jeg bare forbi butikker som de ikke har herhjemme.
Prada, Chanel osv

annmarie skrev:Nu kender jeg ikke din kvinde, og ved ikke præcis hvor meget du vil ofre af din tid på noget som kun en pige kan elske, men hvis har 80-90 pund til overs så køb billetter til "Dirty Dancing The Musical"
http://www.londonmusicals.dk/tickets/di ... howid:1597
næste gang du vil give hende en gave så drop alt om London, jeg er lige kommet tilbage fra Paris og er stadig svævende på en sky.
havde glemt hvor fedt der er dernede, og alt er bare langt bedre i prisen end London, både mht hoteller, middage, kaffe, tasker, tøj, sko osv osv..

Karl Æg skrev:Jeg kan varmt anbefale natklubben Fabric. Jo folk er da for vildt på drugs og musikken spillede ikke 200 % da jeg var der. Men det er fandeme sjældent man er på clubs med plads til + 5000 mennesker (jeg aner ikke hvor mange der var). Ellers er Opal også et fedt sted.

Detorian skrev:annmarie skrev:Nu kender jeg ikke din kvinde, og ved ikke præcis hvor meget du vil ofre af din tid på noget som kun en pige kan elske, men hvis har 80-90 pund til overs så køb billetter til "Dirty Dancing The Musical"
næste gang du vil give hende en gave så drop alt om London, jeg er lige kommet tilbage fra Paris og er stadig svævende på en sky.
havde glemt hvor fedt der er dernede, og alt er bare langt bedre i prisen end London, både mht hoteller, middage, kaffe, tasker, tøj, sko osv osv..
Penge betyder ikke det store for mig når jeg er på ferie, jeg tager på ferie for at bruge penge og få oplevelser. Men det er helt klart en mulighed, så vil jeg lige tjekke ind på hvad der evt. går på det tidspunkt vi er afsted i.

annmarie skrev:Detorian skrev:annmarie skrev:Nu kender jeg ikke din kvinde, og ved ikke præcis hvor meget du vil ofre af din tid på noget som kun en pige kan elske, men hvis har 80-90 pund til overs så køb billetter til "Dirty Dancing The Musical"
Penge betyder ikke det store for mig når jeg er på ferie, jeg tager på ferie for at bruge penge og få oplevelser. Men det er helt klart en mulighed, så vil jeg lige tjekke ind på hvad der evt. går på det tidspunkt vi er afsted i.
Okay, så syntes jeg du skal slippe din kvinde løs i Harrods :-)
Versace, Clohé, Louboutin osv osv osv... alt under et tag, der er lidt af det hele derinde.

Detorian skrev:annmarie skrev:Detorian skrev:annmarie skrev:Nu kender jeg ikke din kvinde, og ved ikke præcis hvor meget du vil ofre af din tid på noget som kun en pige kan elske, men hvis har 80-90 pund til overs så køb billetter til "Dirty Dancing The Musical"
Versace, Clohé, Louboutin osv osv osv... alt under et tag, der er lidt af det hele derinde.
haha, kender godt Harrods. Men hun får dog ikke lov til at bruge løs af mine midler, selvom jeg godt ved I kvinder kunne ruinere enhver mands sparegris, hvis man lod jer slippe løs med farmands plastic.

annmarie skrev:Detorian skrev:annmarie skrev:Detorian skrev:annmarie skrev:Nu kender jeg ikke din kvinde, og ved ikke præcis hvor meget du vil ofre af din tid på noget som kun en pige kan elske, men hvis har 80-90 pund til overs så køb billetter til "Dirty Dancing The Musical"
haha, kender godt Harrods. Men hun får dog ikke lov til at bruge løs af mine midler, selvom jeg godt ved I kvinder kunne ruinere enhver mands sparegris, hvis man lod jer slippe løs med farmands plastic.
nej men tænk bare på hvor meget blomster kan gøre, hvad tror du så ikke en taske eller et par fine sko til når I skal ud og spise middag om aftenen derovre kunne gøre..? ;-)

annmarie skrev:næste gang du vil give hende en gave så drop alt om London, jeg er lige kommet tilbage fra Paris og er stadig svævende på en sky.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster