Lidt kort om min trænings historik. Har trænet de sidste 10 år stort set uden off perioder og har de sidste 4 år ligeledes arbejdet inden for branchen i en række forskellige kommercielle Fitness centre både, som Souchef, Hold- og fitness instruktør. Af hold har jeg undervist mest i alternativ træning, kettlebell hold o.l. I samme periode har mit trænings fokus da også været meget funktionelt orienteret. Dog var jeg så uheldig i efteråret 2010, at pådrage mig en alvorlig overbelastningsskade i skulderen, hvilken jeg først er ved, at være kommet mig ordentligt over nu her 1.5 år senere, da der har været en del tilbagefald og komplikationer. Flere forskellige fysioterapeuter og alt fra Ultralyd til akupunktur behandling og des lige. Men har nu skiftet til en ny fys, hvilket virkeligt har sat skub i tingene. Men alt hvad der hedder Pres overhovedet og proneret træk øvelser er bandlyst indtil min skulder er stærkere. Så arbejder den stille og roligt op med genoptræning og ellers får mine ben en god del tæsk.
Min fremtidige målsætning er, at kunne blive konkurrence klar og stærkere end nogensinde før. Men konkurrence bliver nok ikke inden for Crossfit regi. Overvejer derimod, at prøve kræfter med lidt styrkeløft efter, at have fuldt sporten lidt på sidelinjen og i den forbindelse vil det være nærliggende, at kigge nærmere på et besøg i AK Frem, da jeg pt. er bosat i Randers. Men har besluttet, at jeg lige vil vente til at min skulder er bedre inden det sker.
STATS
Alder: 24 år
Højde: 178 cm
Vægt: 76-77 kg
B-Fat: < 10 %
5RM/3RM/1RM
BSQ: 140/145/160 kg
FSQ: 115/120/132.5 kg
BP: 105/110/120 kg *
MP: 67.5/70/77.5 kg *
KDL: 145/155/160 kg *
SDL: xxx/xxx/170 kg
Strict HSPU: 19 reps *
Strict Pullups: 25 reps *
Muscle Ups: 5 reps *
* PR's sat tilbage i 2010 inden skulderskade (BW: 72 kg)