Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Chris N skrev:Ville lige høre om der er nogen der erfaringer med begge produkter?
-Jeg bruger på nuværende tidspunkt N.O. explode, og kan til tider under træning være ret generet af krildren / rysten i fingre og hjertbanken, selvom jeg kun holder mig på 1-1½ scoop max.
Any ?

Fusser skrev:krildren? hmmm, er der beta-alanin i N.O. xplode?

s0enice skrev:Fusser skrev:krildren? hmmm, er der beta-alanin i N.O. xplode?
ja ;)

Fusser skrev:hvis jeg ikke tager fejl så medvirker beta-alanin til at give en "krildren" i huden hos nogle

Chris N skrev:Fusser skrev:hvis jeg ikke tager fejl så medvirker beta-alanin til at give en "krildren" i huden hos nogle
Jeps det er jeg godt klar over, men læste "nogle forholdsvise positive" anmeldelser på Myo-blitz. Så ville høre om nogen havde erfaringer med det. Og i så fald om der skulle være nogle "grimme" bivirkninger ved det. ;)
Fordi ja, det er pisse irriterende det med N.O. explode, men det focus, og pump det giver når jeg træner så sent som jeg gør pga arbejde mm. er virkelig et stort +

SienZ skrev:
Du kan på den officielle facebookside bestille smagsprøve på det. Eller, du bestiller smagsprøve på én af de 2 andre produkter, og så kommer Myo-Blitz med. Der går lidt over en uge fra du har "signed up", til du modtager produktet.

Chris N skrev:SienZ skrev:
Du kan på den officielle facebookside bestille smagsprøve på det. Eller, du bestiller smagsprøve på én af de 2 andre produkter, og så kommer Myo-Blitz med. Der går lidt over en uge fra du har "signed up", til du modtager produktet.
Myo-blitz officielle facebook side? dansk eller .. link thx.
Har du prøvet det?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster