Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

pære12 skrev:Hvis du ligger på omkring 200 kcal overskud, mener jeg det kaldes lean bulking, og det er minimalt hvor meget fedt du tager på, men jeg tror grunden til det fleste bulker på 500+ og så cutter bagefter, er at det er simpelthen hurtigere at opnå resultater på den måde.

Unraveling skrev:Tror det er rimelig fifty fifty, men det kommer an på flere faktorer. Læs artiklen om "Bulking" under artikler.

pære12 skrev:Hvis du ligger på omkring 200 kcal overskud, mener jeg det kaldes lean bulking, og det er minimalt hvor meget fedt du tager på, men jeg tror grunden til det fleste bulker på 500+ og så cutter bagefter, er at det er simpelthen hurtigere at opnå resultater på den måde.

Initial skrev:Unraveling skrev:Tror det er rimelig fifty fifty, men det kommer an på flere faktorer. Læs artiklen om "Bulking" under artikler.
Vil det så sige, at svaret på mit spørgsmål er, at kroppen faktisk vil først opbygge muskler, derefter fedt?

Initial skrev:Tak for svarende. Er der så nogen der ved, hvorvidt et lavere overskud af kcal, såsom 200-300, vil forøge propotionen af muskler sammenlignet med fedt, vs. et indtag af de klassiske 500 kcal?

Initial skrev:Tak for svarende. Er der så nogen der ved, hvorvidt et lavere overskud af kcal, såsom 200-300, vil forøge propotionen af muskler sammenlignet med fedt, vs. et indtag af de klassiske 500 kcal? Egentlig kan man jo bare bruge et 250 kcal overskud vs 500 kcal overskud, som eksempel. 500 kcal overskud pr. dag er cirka 500 gram vægtøgning om ugen. Efter 2 uger med 250 kcal overskud, vil du så have opnået samme vægtforøgning på 500 gram. Vil man have gainet mere muskler iforhold til fedt, med den ene, eller er det fuldstændigt ligemeget, da propotionen ikke ændre sig?

Funken skrev:Initial skrev:Tak for svarende. Er der så nogen der ved, hvorvidt et lavere overskud af kcal, såsom 200-300, vil forøge propotionen af muskler sammenlignet med fedt, vs. et indtag af de klassiske 500 kcal? Egentlig kan man jo bare bruge et 250 kcal overskud vs 500 kcal overskud, som eksempel. 500 kcal overskud pr. dag er cirka 500 gram vægtøgning om ugen. Efter 2 uger med 250 kcal overskud, vil du så have opnået samme vægtforøgning på 500 gram. Vil man have gainet mere muskler iforhold til fedt, med den ene, eller er det fuldstændigt ligemeget, da propotionen ikke ændre sig?
Lad vær med at hænge dig i at det skal være de der 500 kcal!
Prøv dig frem. Det kan være lige fra -+100 til -+900 kcal for at "gaine" for hver individ. At sige at 500 er en standard er at sige at alle mennesker er ens, hvilket de jo ikke er...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster