Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Crai skrev:hmm okay hvad nu hvis man for noget som f.eks tun på dåse? 12kulhydrater er det for meget? og 20g protein og 4gram fedt?

Crai skrev:hmm okay hvad nu hvis man for noget som f.eks tun på dåse? 12kulhydrater er det for meget? og 20g protein og 4gram fedt?

Crai skrev:Okay hvor mange kulhydrater må man max få inden sengetid?

MC skrev:Crai skrev:hmm okay hvad nu hvis man for noget som f.eks tun på dåse? 12kulhydrater er det for meget? og 20g protein og 4gram fedt?
Dengang jeg bulkede massivt plejede jeg at hælde en halv dåse tun ned (75g), samt 10g jomfru olivenolie.
Så ja, tun er fint, men det mest optimale vil være noget casseinprotein da det er langsomt optageligt ... så alternativt kan du jo også købe ngoet casseinpulver som du blander op med vand og evt. lidt sundt olie.

Buzz01 skrev:MC skrev:Crai skrev:hmm okay hvad nu hvis man for noget som f.eks tun på dåse? 12kulhydrater er det for meget? og 20g protein og 4gram fedt?
Dengang jeg bulkede massivt plejede jeg at hælde en halv dåse tun ned (75g), samt 10g jomfru olivenolie.
Så ja, tun er fint, men det mest optimale vil være noget casseinprotein da det er langsomt optageligt ... så alternativt kan du jo også købe ngoet casseinpulver som du blander op med vand og evt. lidt sundt olie.
Hvorfor er cassin protinpulver mere optimal, fremfor tun?? Begge er da langsom optagelig.
Jeg vil da personlig benytte mig af rigtig mad under cut, da det fylder og mætter mere..

MC skrev:Buzz01 skrev:MC skrev:Crai skrev:hmm okay hvad nu hvis man for noget som f.eks tun på dåse? 12kulhydrater er det for meget? og 20g protein og 4gram fedt?
Hvorfor er cassin protinpulver mere optimal, fremfor tun?? Begge er da langsom optagelig.
Jeg vil da personlig benytte mig af rigtig mad under cut, da det fylder og mætter mere..
Jeg mener bestemt at tun er hurtigtoptageligt protein (cassein). Men kan da være jeg husker forkert?
Nogle af de kloge hoveder som kan be- eller afkræfte?

J-S-O skrev:MC skrev:Buzz01 skrev:MC skrev:Crai skrev:hmm okay hvad nu hvis man for noget som f.eks tun på dåse? 12kulhydrater er det for meget? og 20g protein og 4gram fedt?
Jeg mener bestemt at tun er hurtigtoptageligt protein (cassein). Men kan da være jeg husker forkert?
Nogle af de kloge hoveder som kan be- eller afkræfte?
Proteinen i tun optages langsomt ligesom alle andre former for kød! Kasein optages dog langsommere såvidt jeg husker, men kød er skam også ganske fint som natmad...

MC skrev:Okay. Det er nu også lang tid siden jeg har spist tun til natmad, men mente nu bare jeg havde fået fortalt at tun er hurtigtoptageligt.
Men under alle omstændigheder har jeg sagt at tun er fint inden man gør i seng, og det er vel hovedpointen ;) (/me kryber stille og roligt udenom)

Biiver skrev:MC skrev:Okay. Det er nu også lang tid siden jeg har spist tun til natmad, men mente nu bare jeg havde fået fortalt at tun er hurtigtoptageligt.
Men under alle omstændigheder har jeg sagt at tun er fint inden man gør i seng, og det er vel hovedpointen ;) (/me kryber stille og roligt udenom)
Hvorfor anbefaler du noget, som du tror er hurtigtoptageligt, som natmad?

MC skrev:Biiver skrev:MC skrev:Okay. Det er nu også lang tid siden jeg har spist tun til natmad, men mente nu bare jeg havde fået fortalt at tun er hurtigtoptageligt.
Altså ... Jeg anbefaler at man får noget casseinprotein da det er langsomtoptageligt. Men hvis ikke man havde det (troede tun var whey) så er tun et fint alternativ. Men nu er tun så åbenbart cassein protein, hvilket jo bare gøre det endnu bedre
Håber det er skåret ordentligt ud nu ;)

J-S-O skrev:MC skrev:Biiver skrev:MC skrev:Okay. Det er nu også lang tid siden jeg har spist tun til natmad, men mente nu bare jeg havde fået fortalt at tun er hurtigtoptageligt.
Altså ... Jeg anbefaler at man får noget casseinprotein da det er langsomtoptageligt. Men hvis ikke man havde det (troede tun var whey) så er tun et fint alternativ. Men nu er tun så åbenbart cassein protein, hvilket jo bare gøre det endnu bedre
Håber det er skåret ordentligt ud nu ;)
Kasein (og valle) protein findes kun i mælkeprodukter, men derfor er tun stadig langsom optageligt. Jeg ved ikke lige hvilken form for protein det indeholder: måske endda mange former, men det optages langsomt...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster