Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1497
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1494

Følg bodybuilding.dk på

Natural konkurrencer?

Udskriv emne

Resultater, billeder, anmeldelser, konkurrence vejledning, udveksle erfaringer, diæt, personlige tips, poseringer mv.

Tilbage til Bodybuilding & Fitness

Hej folkens. Jeg går og leger lidt med tanken om at stille op i 2012.
Men så vidt jeg kan se/forstå, er der ikke den store ide i at stille op til DBFF's konkurrencer hvis man ikke er på krudt.
Derfor vil jeg høre, om I kender nogen konkurrencer, som er forbeholdt naturals? Altså gerne hvor alle bliver urintestet/løgnedetektor. Mener jeg har set noget med lignende konkurrencer i Sverige, men har ikke umiddelbart været i stand til at finde nærmere info om dette.

På forhånd mange tak!
Jeg har netop startet en blog om hvordan man kan opsætte en effektiv slankekur.
Kig forbi www.simpelslankekur.dk hvis du har lyst!

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Skriv en PM til TheCzech, han har et indgående kendskab til diverse forbund. :)
Brugeravatar

Geografisk sted: Inglewood

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Tak M.R.J. det vil jeg gøre:)
Jeg har netop startet en blog om hvordan man kan opsætte en effektiv slankekur.
Kig forbi www.simpelslankekur.dk hvis du har lyst!

Logbog: Ingen logbog

Nu har jeg erfaret at mn sagtens kan få medaljer uden at være dopet hos DBFF. Man skal jo selvfølgelig bare ikke tro at man kan konkurrere mod de tungere drenge. Klasser som Athletic Fitness, Classic Bodybuilding, -70 og måske -80 vil efter min vurdering være realistisk at placere sig godt i, selv om man er Clean. Personligt har jeg da i hvert fald erfaret at man kan i Fitness.

Hvis du alligevel ikke har lyst til at stille op hos DBFF, er der nogle andre forbund du kan kigge på.
Som det "reneste" er der gnbf.de, der holder konkurrencer i tyskland, hvor man ryger i løgnedetektor.

Ellers er der WFF.dk, som sender folk direkte til EM og VM for det danske landshold, da de ikke har udtagelseskonkurrencer, så man skal bare kunne præsentere en nogenlunde fysik. Jeg har selv været til VM i WFF i 2010. De dopingtester desværre slet ikke atleter og der er flere af dem der er helt selvlysende af krudt, men en fordel der er i det forbund er at de deler klasserne op efter fysisk fremtoning på scenen. Så hvis du er tynd, kommer du i klasse med de andre tynde og så videre.

Derudover siges det jo at der skulle komme en ny konkurrence i DK i 2012 under tidligere Mr. Fitness Jan Moos. Og han planlægger at være seriøs med dopingtestene.
Brugeravatar

Geografisk sted: Roskilde

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 210.00

Wuping skrev:Hej folkens. Jeg går og leger lidt med tanken om at stille op i 2012.
Men så vidt jeg kan se/forstå, er der ikke den store ide i at stille op til DBFF's konkurrencer hvis man ikke er på krudt.
Derfor vil jeg høre, om I kender nogen konkurrencer, som er forbeholdt naturals? Altså gerne hvor alle bliver urintestet/løgnedetektor. Mener jeg har set noget med lignende konkurrencer i Sverige, men har ikke umiddelbart været i stand til at finde nærmere info om dette.

På forhånd mange tak!

Hvis du er under 23, ville Junior -80 klassen være et forsøg værd!
"You never have to wait for a squat rack on Christmas morning"
- Ben "Pak Man" Pakulski

"Strong people are harder to kill than weak people, and more useful in general."
- Mark Rippetoe
Brugeravatar

Træner her: Hjørring Styrkesport

Nicobruun skrev:
Wuping skrev:Hej folkens. Jeg går og leger lidt med tanken om at stille op i 2012.

På forhånd mange tak!

Hvis du er under 23, ville Junior -80 klassen være et forsøg værd!

Folk i juniorkategorien er ofte mere massive end folk i AF. At klassen hedder -80 betyder bare, at det er nogle lave fyre på 80kg ripped.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

Enig med Czech. Junior er ikke nødvendigvis nemmere end Fitness. Der er dog hjældent lige så mange i feltet i junior. Og desuden vil jeg vurdere den relative andel af dopede atleter i juniorBB er større end tilfældet i fitness. Jeg vil ikke dømmes for at have sagt det, men det er mit skøn.
Brugeravatar

Geografisk sted: Roskilde

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 210.00

Tilbage til Bodybuilding & Fitness

Brugere online