Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

thaden skrev:Hvis du træner så meget som du gør, og du laver alt det du siger, så tvivler jeg på det vil hjælpe dig med alverdens kosttilskud som CLA og TRimlet hvad det nu end er..
Og hvis du ligger på 2000kcal, og træner så meget som du gør, så tror jeg du ligger alt for lavt, og din krop har vendt sig til et lavt kcal indtag.
Hvis du har en træner, hvorfor kan han så ikke hjælpe dig? Er det i FW? :-)

BiggunzZ666 skrev:Hvis FW var et land, så var det Afghanistan.

Louiseh26 skrev:Ville du sige 2200 kcal med samme nuværende makrofordeling? :-)

Who am I skrev:Louiseh26 skrev:Ville du sige 2200 kcal med samme nuværende makrofordeling? :-)
Jeg ville nok bytte om på carbs og fedt. så du kommer ned på 20% fedt, men jeg tror ikke det er din makrofordeling der har været skyld i det udeblivende vægt/fedt tab.
Det vil nok tage lidt tid før din krop vender sig til ikke at være i det kæmpe underskud som du umiddelbart må have været med de tal du nævner. Så du skal nok ikke forvente at fedtet bare smelter af så snart du sætter kalorierne op, men giv det lidt tid, så skal der nok ske noget.

Kudos skrev:Who am I skrev:Louiseh26 skrev:Ville du sige 2200 kcal med samme nuværende makrofordeling? :-)
Jeg ville nok bytte om på carbs og fedt. så du kommer ned på 20% fedt, men jeg tror ikke det er din makrofordeling der har været skyld i det udeblivende vægt/fedt tab.
Det vil nok tage lidt tid før din krop vender sig til ikke at være i det kæmpe underskud som du umiddelbart må have været med de tal du nævner. Så du skal nok ikke forvente at fedtet bare smelter af så snart du sætter kalorierne op, men giv det lidt tid, så skal der nok ske noget.
Hvorfor vil du sænke fedtindtaget?

Belive skrev:Hvor mange kilo løfter du i squat, dødløft og bænkpres? og er det dér du supersætter?
Alle øvelser med 5 gentagelser, 5 sæt
Louiseh26 skrev:Belive skrev:Hvor mange kilo løfter du i squat, dødløft og bænkpres? og er det dér du supersætter?
Jeg har to programmmer. Tager 60 kg i squat, hvor jeg supersætter med skulderpres og pulldowns.
Det andet program indeholder dødløft, hvor jeg tager 75 kg og bænkpres (30kg, ofte med frivægt (14x2) og 50 kg planke (30 sek) el 20 kg planke (1min)Alle øvelser med 5 gentagelser, 5 sæt

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster