Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1484
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1482

Følg bodybuilding.dk på

Nemt og billigt

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Er for nyligt flyttet hjemmefra og er, selvfølgelig, derfor begyndt at lave mad og handle ind selv, sådan for alvor. Det går også rigtig godt og jeg får eksperimenteret en hel del med sunde råvarer. Jeg forsøger at holde det så billigt, simpelt og nærende som muligt, men dette kan godt være lidt af en udfordring. Derfor vil jeg høre om i personligt har nogle yndlingsprodukter, som i altid har liggende i køleskabet/skabene. Jeg selv har altid æg, nødder, kylling og broccoli liggende. Det kan godt blive lidt ensformigt i længden, men det er vel præmissen hvis man gerne vil gøre det nemt og simpelt. Men hvad har i altid liggende? Har overvejet at begynde at købe noget skyr til at erstatte havregrynen om morgenen, men ved ikke om skyr også bliver for kvalmt i længden.

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Det er vel nærliggende at spørge; hvor stort er dit budget?
Brugeravatar

Geografisk sted: Amager

Kostplan: Vis kostplan

Milanista skrev:Er for nyligt flyttet hjemmefra og er, selvfølgelig, derfor begyndt at lave mad og handle ind selv, sådan for alvor. Det går også rigtig godt og jeg får eksperimenteret en hel del med sunde råvarer. Jeg forsøger at holde det så billigt, simpelt og nærende som muligt, men dette kan godt være lidt af en udfordring. Derfor vil jeg høre om i personligt har nogle yndlingsprodukter, som i altid har liggende i køleskabet/skabene. Jeg selv har altid æg, nødder, kylling og broccoli liggende. Det kan godt blive lidt ensformigt i længden, men det er vel præmissen hvis man gerne vil gøre det nemt og simpelt. Men hvad har i altid liggende? Har overvejet at begynde at købe noget skyr til at erstatte havregrynen om morgenen, men ved ikke om skyr også bliver for kvalmt i længden.

ren skyr med fx. mandler synes jeg er lækkert. Men kan dog godt blive kedeligt i længden, men det synes jeg uden tvivl er det samme tilfælde med havregryn. Det handler bare om at spise det på andre måder, fx blende nogle jordbær i ens skyr osv. så smager det fantastisk.

Træner her: Workout & Fitness club

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 205.00

therp skrev:Det er vel nærliggende at spørge; hvor stort er dit budget?

Jeg er en fattig studerende der pt. står uden job så det er meget skrabet. Lever af min SU der siger 4000 og har lagt ca. 1500 af til mad og diverse. Her den første måned klarede jeg det på 700 kr. Det var vel og mærke uden byture og derudover cutter jeg for tiden. Vil gerne holde mig et stykke under de 1000 kr. ihvertfald.

anonymG skrev:
Milanista skrev:Er for nyligt flyttet hjemmefra og er, selvfølgelig, derfor begyndt at lave mad og handle ind selv, sådan for alvor. Det går også rigtig godt og jeg får eksperimenteret en hel del med sunde råvarer. Jeg forsøger at holde det så billigt, simpelt og nærende som muligt, men dette kan godt være lidt af en udfordring. Derfor vil jeg høre om i personligt har nogle yndlingsprodukter, som i altid har liggende i køleskabet/skabene. Jeg selv har altid æg, nødder, kylling og broccoli liggende. Det kan godt blive lidt ensformigt i længden, men det er vel præmissen hvis man gerne vil gøre det nemt og simpelt. Men hvad har i altid liggende? Har overvejet at begynde at købe noget skyr til at erstatte havregrynen om morgenen, men ved ikke om skyr også bliver for kvalmt i længden.

ren skyr med fx. mandler synes jeg er lækkert. Men kan dog godt blive kedeligt i længden, men det synes jeg uden tvivl er det samme tilfælde med havregryn. Det handler bare om at spise det på andre måder, fx blende nogle jordbær i ens skyr osv. så smager det fantastisk.

Syntes og skyr med bær smager fantastisk. Lavede det af og til med banan til morgenmad, men efter et stykke tid blev jeg træt af det. Skyr smager også fucking godt med lidt honningristet- og hjemmelavet muesli i. Syntes bare skyr er en smule dyrt. Kan maks klemme tre portioner ud af en bøtte og 15 kr. for tre portioner morgenmad er sgu lidt pebret. Skyr vinder på smag, men havregryn banker skyr i pris. Gad godt finde et lækkert, men billigt alternativ

Kigger med her. Hvis folk kunne sætte en top 5 over mest "bang for the buck" fødevarer - vil være super.

Sendt fra min LG-E975 med Tapatalk2

Logbog: Ingen logbog

Havregryn med sødmælk (skummet under cut). Billigt og kalorierigt.

Drys evt. rosiner/nødder/proteinpulver hen over for at gøre det mere spændende :-)
Brugeravatar

Reputation point: 30

Styrkeliste
- Bænkpres: 3.20
- Squat: 4.70
- Dødløft: 9.80

Ellers så hold øje med tilbud. Sommetider kan man få 500 gram grovpasta for 5,- kr. og 350 gram peanutbutter for 15,- kr. :D
Brugeravatar

Styrkeliste

Det afhænger jo af om du cutter eller bulker.

Men fødevarer jeg altid har:

- Kylling
- Frostgrønt
- Gulerødder
- Peanutbutter
- Mandler
- Æg
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (8)

Hvordan har i det egentlig med peanutbutter på cut? Elsker skidtet, men det e rbare så fandens kalorierigt...

Milanista skrev:Hvordan har i det egentlig med peanutbutter på cut? Elsker skidtet, men det e rbare så fandens kalorierigt...

Du "skal" jo alligevel have din daglige portion fedt ;-)

Om det kommer fra f.eks. mandler eller peanutbutter er vel underordnet (såfremt du får nok omega 3 fra fisk mv.) :-)
Brugeravatar

Styrkeliste

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 38 gæster