Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
fisken skrev:you people? talk too much, think too much, and read too much, when all you have to do is rip some fuckin weight off the floor and eat a steak...

merijaan skrev:Jeg har også set utallige reklamer og anbefalinger af bodybuildere som jay cutler og johnnie jackson i blade, til dette produkt.
?

merijaan skrev:Jeg har læst og hørt meget om dette proteinpulver. Jeg har også set utallige reklamer og anbefalinger af bodybuildere som jay cutler og johnnie jackson i blade, til dette produkt.
der siges at der er undersøgelser bag produktet og at det er rigtigt godt da det indeholder meget mere leucine og BCAA .
er der nogen som kan anbefale pulveret ?
de bliver betalt for det

omg.
Srdjii skrev:swimchris det jo ikke bedre det fra bodylabomg.

Srdjii skrev:swimchris det jo ikke bedre det fra bodylabomg.

fisken skrev:you people? talk too much, think too much, and read too much, when all you have to do is rip some fuckin weight off the floor and eat a steak...

merijaan skrev:nogen som ved om der er den store forskel på dette mærke og andre mærker ?

WannaBeBig skrev:merijaan skrev:nogen som ved om der er den store forskel på dette mærke og andre mærker ?
Her er indholdet:
Protein Blend (Whey Protein Concentrate, [Providing Di, Tri-, Oligo-, And Poly Peptides], Partially Hydrolyzed Whey Protein Concentrate, Hyper-Pure Whey Protein Isolate [Ion-Exchanged, 97% Purity]), Natural And Artificial Flavors, Cocoa Powder, Carboxymethylcellulose, Sucralose, Acesulfame Potassium, Maltodextrin.
Dvs. det er valleprotein. Det samme som andre af den slags proteinpulvre indeholder.
Man har så inddelt de forskellige aminosyrer produktet indeholder i nogle kategorier og givet dem 'anabolske' navne så folk tror det er noget helt speceilt over indholdet.
Fx hedder indholdet af forgrenede aminosyrer
"AminoFX (Precision Ratio Branched Chain Amino Acid Matrix)".
At man kalder indeholdet af BCAA for "Precision Ratio Branched Chain Amino Acid Matrix" gør dem dog ikke mere effektfulde end de BCAA der også findes i alle andre typer valleproteinpulvre.
Herudover så er der tilsat kreatin, taurin og et par andre ingredienser. Som sædvanlig, når det gælder den slags produkter hvor markedsføringen er i højsædet, så er mængderne dog ikke oplyst. Dvs. du aner ikke hvor meget kreatin du får via et scoop eller via 3 scoops som du måske tager næste dag.
Men selvom du måske tror på hvad jeg skriver så tænker du alligevel "hmm...tja...men det kunne jo være det alligevel var bedre og hvorfor så ikke lige prøve selvom det måske er lidt dyrt?" Og så kigger på du produktbeskrivelsen endnu engang og dine øjne bliver fanget af sætningen:
"University Tested! Powerful Protein That Triggers An Anabolic Environment!"
Og du klikker så 'tilføj til kurven'

merijaan skrev:det var mere fordi min ven var 100% sikker på at der var "hormoner" i produktet eller noget som var bedre end andre proteinpulvere.

WannaBeBig skrev:merijaan skrev:det var mere fordi min ven var 100% sikker på at der var "hormoner" i produktet eller noget som var bedre end andre proteinpulvere.
Hormoner i produktet? Hormoner som i ulovlige anabolske steroider eller hvad?

merijaan skrev:WannaBeBig skrev:merijaan skrev:det var mere fordi min ven var 100% sikker på at der var "hormoner" i produktet eller noget som var bedre end andre proteinpulvere.
Hormoner i produktet? Hormoner som i ulovlige anabolske steroider eller hvad?
nej ikke anaabolske steroider som sådan, men "extra kraft" eller hvordan skal man sige det?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster