Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Storfod skrev:Hvis folk påstår at de får et "pump", eller blir større/stærkere af det, så vil jeg godt påstå at de lyver..
Jeg bruger selv enten NO Xplode, Superpump 250 eller Xplode, og det giver mig bestemt energi,
men så er det også dét..! Og så skal man holde pause fra det efter noget tid, ellers vænder kroppen sig til det

.. 

X-Wing skrev:Storfod skrev:Hvis folk påstår at de får et "pump", eller blir større/stærkere af det, så vil jeg godt påstå at de lyver..
Jeg bruger selv enten NO Xplode, Superpump 250 eller Xplode, og det giver mig bestemt energi,
men så er det også dét..! Og så skal man holde pause fra det efter noget tid, ellers vænder kroppen sig til det
Jeg får nu et større pump. Dét er vel også meningen med disse produkter- de kaldes nu også NO-produkter.
Hvis du vil have mere energi, så snup en kop kaffe.

youngg skrev:køb jack3d istedet, det virker meget bedre.

Storfod skrev:youngg skrev:køb jack3d istedet, det virker meget bedre.
Og er ulovligt..

Legend skrev:Nej og nej.
Hverken Jack3d eller NO-xplode er ulovligt.
Det er dog korrekt at det er imod dopingreglerne at teste positiv for dimethylamylamine TIL KONKURRENCE. Hvis man ikke stiller op i nogen konkurrencer er dette dog fuldstændig ligemeget.

youngg skrev:Legend skrev:Nej og nej.
Det er dog korrekt at det er imod dopingreglerne at teste positiv for dimethylamylamine TIL KONKURRENCE. Hvis man ikke stiller op i nogen konkurrencer er dette dog fuldstændig ligemeget.
Jo, Både Jack3d og no explode er ulovligt at sælge i dk. Derfor er hjemmesider også registreret i sverige så de kan sælge no explode.

Legend skrev:Nej og nej.

Jenslyn87 skrev:X-Wing skrev:Storfod skrev:Hvis folk påstår at de får et "pump", eller blir større/stærkere af det, så vil jeg godt påstå at de lyver..
Jeg får nu et større pump. Dét er vel også meningen med disse produkter- de kaldes nu også NO-produkter.
Hvis jeg sælger sukkervand og kalder det Anabolic Formula 4000, kan jeg så også retfærdiggøre at sælge mit produkt som et 'muskelopbyggende produkt' ved at sige, at det jo har 'Anabolic' i navnet? Strong reasoning is strong ;)
http://www.brinkzone.com/supplement-sci ... pplements/

X-Wing skrev:Jenslyn87 skrev:X-Wing skrev:Storfod skrev:Hvis folk påstår at de får et "pump", eller blir større/stærkere af det, så vil jeg godt påstå at de lyver..
Hvis jeg sælger sukkervand og kalder det Anabolic Formula 4000, kan jeg så også retfærdiggøre at sælge mit produkt som et 'muskelopbyggende produkt' ved at sige, at det jo har 'Anabolic' i navnet? Strong reasoning is strong ;)
Læs hvad jeg skriver, det gør din argumentation mere valid. Jeg skriver: "jeg" får et større pump. At placebo skulle være en katalysator for pump og vaskularitet, har jeg aldrig hørt.

Optimisten skrev:X-Wing skrev:Jenslyn87 skrev:X-Wing skrev:Storfod skrev:Hvis folk påstår at de får et "pump", eller blir større/stærkere af det, så vil jeg godt påstå at de lyver..
Læs hvad jeg skriver, det gør din argumentation mere valid. Jeg skriver: "jeg" får et større pump. At placebo skulle være en katalysator for pump og vaskularitet, har jeg aldrig hørt.
Well... Nu er pump og vaskularitet ikke noget særlig måleligt begreb, hvorfor denne følelse sagtens kan skyldes en placeboeffekt.

X-Wing skrev:Pump er rigtigt nok en smule omsonst at diskutere i denne kontekst. Vaskularitet forandringer er derimod nemt at spotte. Jeg kan ihvertfald nemt se forskel.

Optimisten skrev:X-Wing skrev:Pump er rigtigt nok en smule omsonst at diskutere i denne kontekst. Vaskularitet forandringer er derimod nemt at spotte. Jeg kan ihvertfald nemt se forskel.
Det kaldes placebo, ellers vil jeg meget gerne se billederne.
Jeg kan også føle mig godt i stand den ene dag og træls den anden dag. Jeg kan også være drænet for vand og se en forskel, men at sige dette skyldes en NO produkt tror jeg ikke på. Du er måske mere opmærksom på det, når du indtager et produkt, som du tror skaber disse ændringer.

X-Wing skrev:Optimisten skrev:X-Wing skrev:Pump er rigtigt nok en smule omsonst at diskutere i denne kontekst. Vaskularitet forandringer er derimod nemt at spotte. Jeg kan ihvertfald nemt se forskel.
Jeg kan også føle mig godt i stand den ene dag og træls den anden dag. Jeg kan også være drænet for vand og se en forskel, men at sige dette skyldes en NO produkt tror jeg ikke på. Du er måske mere opmærksom på det, når du indtager et produkt, som du tror skaber disse ændringer.
Jeg har ikke noget at skulle bevise. Grinagtig måde du formulerer dig på, alle de ting du nævner er jeg opmærksom på i forvejen. Din retorik er pinlig, i og med du ingen viden har om min erfaringer omkring emnet.

X-Wing skrev:Optimisten skrev:X-Wing skrev:Pump er rigtigt nok en smule omsonst at diskutere i denne kontekst. Vaskularitet forandringer er derimod nemt at spotte. Jeg kan ihvertfald nemt se forskel.
Jeg har ikke noget at skulle bevise. Grinagtig måde du formulerer dig på, alle de ting du nævner er jeg opmærksom på i forvejen. Din retorik er pinlig, i og med du ingen viden har om min erfaringer omkring emnet.

Riges3 skrev:Så er der nogen der rent faktisk kan forklare hvordan de forskellige stoffer i produktet virker? altså hvilke stoffer der giver hvilken effekt? for det er mest det jeg ikke kan finde ud af. Jeg ved godt at det har en forskellige virkning fra person til person, alt efter genetikken og efter doseringen. Men altså koffein giver energi? men hvad med de andre stoffer?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster