Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lifeburns skrev:nogle som har efaringer med de produkter? de lyder begge til at være rimelig gode, men har bare kun hørt om no explode

hjarsoe skrev:Lifeburns skrev:nogle som har efaringer med de produkter? de lyder begge til at være rimelig gode, men har bare kun hørt om no explode
Hvis du ikke har hørt noget om Nitrix, hvordan kan du så vide at det lyder godt?

TheCzech skrev:Kunne jeg få dig til at fortælle lidt om, hvad du mener, de 2 produkter vil gøre for dig?

, de tjener jo mange penge på det.
+Faktor skrev:Det virker lidt som om, at du sidder og søger nettet tyndt for kosttilskud med navne, der kunne få anabole steroider til at lyde som vingummier?![]()
Hvis du spiser ordentligt, så har du ikke behov for den 'ekstra energi' = du kan træne hårdere = du kan få et bedre pump = du kan øge din muskelmasse, hvis du også spiser og sover ordentligt. Konklusion: Du behøver ikke nogle af de produkter, men, de tjener jo mange penge på det.

Lifeburns skrev:jeg kan godt følge dig i hvad du mener med jeg søger nettet tyndt, men jeg har lyst til at prøve noget andet end bare protein og weightgainer, men samtidig gider jeg ikke bare fyrre noget lort i kroppen uden at vide hvordan det virker

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster