Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

slind skrev:Det gør ingen forskel om det er aften eller dag. Fraråder dig dog at spise mange af dem, et par timer inden du skal i seng, da nødder indeholder kulhydrater.

Ioxer skrev:slind skrev:Det gør ingen forskel om det er aften eller dag. Fraråder dig dog at spise mange af dem, et par timer inden du skal i seng, da nødder indeholder kulhydrater.
det er ligegyldigt hvornår han får sine kulhydrater

Sikots skrev:Ioxer skrev:slind skrev:Det gør ingen forskel om det er aften eller dag. Fraråder dig dog at spise mange af dem, et par timer inden du skal i seng, da nødder indeholder kulhydrater.
Mon ikke slind gav det råd, for at man ikke er pumpet på energi om aftenen når man skal sove?
Personligt skal jeg ikke spise noget meget kulhydratholdigt før jeg skal sove, så kommer jeg til at ligge og undersøge loftet i timer...

Ioxer skrev:Sikots skrev:Ioxer skrev:slind skrev:Det gør ingen forskel om det er aften eller dag. Fraråder dig dog at spise mange af dem, et par timer inden du skal i seng, da nødder indeholder kulhydrater.
Mon ikke slind gav det råd, for at man ikke er pumpet på energi om aftenen når man skal sove?
Personligt skal jeg ikke spise noget meget kulhydratholdigt før jeg skal sove, så kommer jeg til at ligge og undersøge loftet i timer...
det er fordi, du spiser inden, du skal sove. Ikke fordi, du spiser mange kulhydrater. Jeg vil anbefale dig at læse om, hvordan måltidstiming og specifikke makronutrienter påvirker hvor hurtigt, man falder i søvn. Jeg tror, du vil blive overrasket.

Garik skrev:Ioxer skrev:Sikots skrev:Ioxer skrev:slind skrev:Det gør ingen forskel om det er aften eller dag. Fraråder dig dog at spise mange af dem, et par timer inden du skal i seng, da nødder indeholder kulhydrater.
det er fordi, du spiser inden, du skal sove. Ikke fordi, du spiser mange kulhydrater. Jeg vil anbefale dig at læse om, hvordan måltidstiming og specifikke makronutrienter påvirker hvor hurtigt, man falder i søvn. Jeg tror, du vil blive overrasket.
+1. Ved indtagelse af kulhydrater øges produktionen af melatonin mere end ved indtagelse af proteiner. Derfor kan det ligefrem være klogt at indtage flere carbs om aftenen.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster