Jeg leder efter et navn på et doping middel som hedder noget med: xxx colsab <- det skulle være nogle grønne rimelig store piller..

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lyst skrev:hey..
Jeg leder efter et navn på et doping middel som hedder noget med: xxx colsab <- det skulle være nogle grønne rimelig store piller..Nogen som evt. har et forslag til hvad det kunne være?

Lyst skrev:jamen det skulle hjælpe til styrketræning, man skulle stige i styrke osv.Ved ikke helt hvad det hjælper til præcist.

Lyst skrev:8800 , jeg spørger om nogen kender det og til det.. Jeg har ingen intentioner om at tage det, jeg prøver at finde ud af noget om stoffet for en ven, da han har fået til en måndes forbrug ca. af en bekendt og han ikke aner hvad det er, og derfor ikke vil tage det.

Lyst skrev:Bay ja men det er ikke muligt.Men der er ingen som kan sige hvad det er heller ikke udfra pillernes beskrivelse, rimelige store og grønne... jeg har tænkt på thai piller?

Lyst skrev:Bay - han vil ikke starte på det, men både ham og mig vil gerne vide hvad det er.
Pzyrex hvad er der hjernedødt ved det? - han har fået noget som han ikke ved hvad er og derfor vil mig og ham gerne vide hvad det er.han har ingen intentioner om at tage det, men vil gerne vide hvad det er.

Lyst skrev:8800 - Ja men vi er nysgerrige, kan du ikke bare fatte jeg eller ham ikke er intra i at tage sådanne stoffer? -
nihil_dk , okay, pakken han fik dem i var ikke orginalen... men ser lige om jeg ikke kan finde ud af mere om pillerne..

Lyst skrev:Cj8000 gør han også men vi ville bare gerne vide om der var nogen der vidste hvad det var..![]()

Lyst skrev:8800 - Ja men vi er nysgerrige, kan du ikke bare fatte jeg eller ham ikke er intra i at tage sådanne stoffer? -
cj8000 skrev:Hvis i ikke er interesseret i at tag dem, så smid dem da ud

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster