Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

EWhite skrev:Er der nogen, som træner i FitnessDK i inde København og omegn (Brokvartererne, Frederiksberg osv.), som har lyst til at mødes en dag og tjekke min teknik i squat og dødløft? Det er nemlig efterhånden lang tiden siden, det er sket, og jeg træner til en opdatering! Jeg giver en shake eller to efter træning!
Jeg tænkte, at man evt. kunne lave en tråd hvor man kunne finde lidt 'coaching' - man kan skrive hvilket center, man træner på, og hvad man har brug for, så kunne folk melde sig...? :-)

SienZ skrev:EWhite skrev:Er der nogen, som træner i FitnessDK i inde København og omegn (Brokvartererne, Frederiksberg osv.), som har lyst til at mødes en dag og tjekke min teknik i squat og dødløft? Det er nemlig efterhånden lang tiden siden, det er sket, og jeg træner til en opdatering! Jeg giver en shake eller to efter træning!
Jeg tænkte, at man evt. kunne lave en tråd hvor man kunne finde lidt 'coaching' - man kan skrive hvilket center, man træner på, og hvad man har brug for, så kunne folk melde sig...? :-)
Jeg kan anbefale dig at finde en styrkeløfterklub og få tjekket din teknik der. De plejer at være behjælpelige. Hav evt. en liter kakao eller to og en kage med som tak

EWhite skrev:Super, jeg tjekker lige de to steder ud! Skal man ringe i forvejen og aftale det, eller skal man bare komme forbi i åbningstiden?
Phindborg skrev:i KSK kan du bare komme forbi i åbningstiden så kigger vi på det.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster