Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Søren1986 skrev:Jeg har ikke langt alm Squat og dødløft ind da mine knæ ikke er klar endnu til det. De er faktisk ikke blevet bedre, men jeg har leg ext til lidt genoptræning, som forhåbentigt gerne skulle virke.

Søren1986 skrev:Ja det er delme et godt spørgs mål.. JEg har været til Mr scanning og der kunne de ikke se noget der, vill fremkalde smerter.. Men jeg er blevet anbefalet af kirugerne der inde og træne nogle lette leg ext... Og det vil altså sige, på en technogym, bruger jeg mellem 15 og 25 kilo. Så det er med minimal belastning.. Det er fandme nedern når hende den gamle på 50 løfter mere i den end mig.

cj8000 skrev:Søren1986 skrev:Ja det er delme et godt spørgs mål.. JEg har været til Mr scanning og der kunne de ikke se noget der, vill fremkalde smerter.. Men jeg er blevet anbefalet af kirugerne der inde og træne nogle lette leg ext... Og det vil altså sige, på en technogym, bruger jeg mellem 15 og 25 kilo. Så det er med minimal belastning.. Det er fandme nedern når hende den gamle på 50 løfter mere i den end mig.
Okay jeg blev kraftig anbefaldet at droppe extension grundet den store belasatningen på korsbåndet den gir. Og at den er minimal funktionel

Bay skrev:Så vil jeg heller spillte som WSB-gutterne gør i stedet for at træne pres-muskulaturen 2 dage i træk.

Bay skrev:Nope
1.dag
Chest, delts, lats, trisser og bisser
2.dag
Quads, Hams, erector, abs, traps og calves

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster