Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Martin T skrev:Hej!
Jeg har nogle spørgsmål til et FB program som jeg kører.
1. 3 eller 4 sæt!? Træner for masse. Kører 8 reps i alle øvelser.
2. Hvor lang tids pause mellem hvert sæt?
3. Hvilken tricepsøvelse ville i vælge? Dips, fransk pres eller triceps pushdowns? Fordele/ulemper?
4. Er det en fordel at køre 2 øvelser der ramme nogenlunde samme sted lige efter hinanden, eller er det bedst at holde længst mulig pause imellem?
- Martin

Mathias. skrev:Martin T skrev:Hej!
Jeg har nogle spørgsmål til et FB program som jeg kører.
1. 3 eller 4 sæt!? Træner for masse. Kører 8 reps i alle øvelser.
2. Hvor lang tids pause mellem hvert sæt?
3. Hvilken tricepsøvelse ville i vælge? Dips, fransk pres eller triceps pushdowns? Fordele/ulemper?
4. Er det en fordel at køre 2 øvelser der ramme nogenlunde samme sted lige efter hinanden, eller er det bedst at holde længst mulig pause imellem?
- Martin
1) man plejer at sige 3x8, 4x6
2) ca 40 sek

A Menace To Chicken skrev:Personligt holder jeg mellem 1-2 minutters pause, med mindre det er squat eller dødløft - så går der lidt længere tid. Hold pause indtil du er klar igen, din krop kan alligevel ikke tælle.

Kidde skrev:A Menace To Chicken skrev:Personligt holder jeg mellem 1-2 minutters pause, med mindre det er squat eller dødløft - så går der lidt længere tid. Hold pause indtil du er klar igen, din krop kan alligevel ikke tælle.
Så ku jeg få en trænig til at vare en hel dag ;)

A Menace To Chicken skrev:Smag og behag.
Sergio Oliva advokerede 30sek. rest mellem sæt, Arnold mente at der skulle et minut til og Rühl holder op mod fem minutters pause mellem sæt - når han bænker, vel at mærke.
Men Jon har en god pointe, hvis man har vænnet sig det ene eller det andet så prøv noget nyt.

Mathias. skrev:A Menace To Chicken skrev:Smag og behag.
Sergio Oliva advokerede 30sek. rest mellem sæt, Arnold mente at der skulle et minut til og Rühl holder op mod fem minutters pause mellem sæt - når han bænker, vel at mærke.
Men Jon har en god pointe, hvis man har vænnet sig det ene eller det andet så prøv noget nyt.
Så løfter Sergio Oliva for lidt vægt!! (kilde: "Old School", bruger på bb)
Jeg plejer at holde under 1 min hvis jeg løfter 3x8
hvis jeg derimod løfter 5x5, eller 6x2 så holder jeg længere pauser.

Mathias. skrev:husk nu også lige på hvad hans mål er..
han ønsker masse - ikke styrke.
derfor vil jeg satse på de korte pauser

A Menace To Chicken skrev:Mathias. skrev:husk nu også lige på hvad hans mål er..
han ønsker masse - ikke styrke.
derfor vil jeg satse på de korte pauser
.. og du mener, helt seriøst, at man ikke kan knalde masse på rammen hvis man holder pauser mellem sæt, der varer over et minut?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster