Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
Comedian skrev:Alle kan træne med hovedet under armen. Det gør dig ikke speciel. Bliv klog på hvad du laver, lær, eksperimentér, bliv stærk, bliv swole, reflektér, udvikl dig og hjælp andre til det samme. Så kan vi tale.

Nick_O skrev:Evt. smide noget DL ind også hvis du siger du har fokus på styrke og masse på ryggen.
Comedian skrev:Alle kan træne med hovedet under armen. Det gør dig ikke speciel. Bliv klog på hvad du laver, lær, eksperimentér, bliv stærk, bliv swole, reflektér, udvikl dig og hjælp andre til det samme. Så kan vi tale.

Misterhamper skrev:4 sæt Squat
4 sæt Bænk
4 sæt BOR
3 sæt Military
3 sæt Chinups
3 sæt Dips
3 sæt Curls
ekls. opvarmning

Summerman skrev:Misterhamper skrev:4 sæt Squat
4 sæt Bænk
4 sæt BOR
3 sæt Military
3 sæt Chinups
3 sæt Dips
3 sæt Curls
ekls. opvarmning
Det er fint fint, men spørgsmålet er nærmere om jeg er alsidig nok?

Misterhamper skrev:Summerman skrev:Misterhamper skrev:4 sæt Squat
4 sæt Bænk
4 sæt BOR
3 sæt Military
3 sæt Chinups
3 sæt Dips
3 sæt Curls
ekls. opvarmning
Du rammer alle muskler, så ja

Summerman skrev:Misterhamper skrev:Summerman skrev:Misterhamper skrev:4 sæt Squat
4 sæt Bænk
4 sæt BOR
3 sæt Military
3 sæt Chinups
3 sæt Dips
3 sæt Curls
ekls. opvarmning
Og fire sæt squat er ikke for meget hvis der skal løbetrænes dagene imellem?
Og er nakken bliver vel ikke ligefrem ramt det store?
Hvad angår sixpack - er der nogen der har erfaring hvad angår fremgang vha. af squat og dødløft?

Xiva skrev:Summerman skrev:Misterhamper skrev:Summerman skrev:Misterhamper skrev:4 sæt Squat
4 sæt Bænk
4 sæt BOR
3 sæt Military
3 sæt Chinups
3 sæt Dips
3 sæt Curls
ekls. opvarmning
Og fire sæt squat er ikke for meget hvis der skal løbetrænes dagene imellem?
Og er nakken bliver vel ikke ligefrem ramt det store?
Hvad angår sixpack - er der nogen der har erfaring hvad angår fremgang vha. af squat og dødløft?
Hmm sixpacken- Når man laver squat og dødløft er maven ligesom en "stabilisator" og bliver derfor også brugt i løftet
- Men det vigtigste hvis man vil opnå en sixpack er at man har en lav fedt %
![]()
![]()
Nakken bliver ikke ramt det store, korrekt - Lav evt shrugs

TheFatboy skrev:Hvis ikke du går efter en stor nakke, så lad være med at træne den. Simple as that :)
) er ikke vild med det:) Det er det jeg mener Comedian skrev:Alle kan træne med hovedet under armen. Det gør dig ikke speciel. Bliv klog på hvad du laver, lær, eksperimentér, bliv stærk, bliv swole, reflektér, udvikl dig og hjælp andre til det samme. Så kan vi tale.

TheFatboy skrev:Tro mig, en gigantisk tyrenakke kommer ikke af sig selv. Selv hvis du har gode gener og shrugger, er dine trapz ikke bare oppe under ørerne når du vågner næste morgen.

Misterhamper skrev:4 sæt Squat
4 sæt Bænk
4 sæt BOR
3 sæt Military
3 sæt Chinups
3 sæt Dips
3 sæt Curls
ekls. opvarmning

StefanM skrev:Misterhamper skrev:4 sæt Squat
4 sæt Bænk
4 sæt BOR
3 sæt Military
3 sæt Chinups
3 sæt Dips
3 sæt Curls
ekls. opvarmning
Presseøvelser: 4 + 3 + 3 (+ curls, som mange får til at ramme forskulderen)
Trækkeøvelser: 4 + 3
Er der nogen, der kan gætte, hvad det er, jeg hentyder?

Rosenhøj skrev:Flere ting her... I HST skal du ikke køre 4 sæt, du skal køre de 2 du selv er inde på.
Alsidighed...
Du skal IMO have en programsammensætning der ser ud som nedenstående for at ramme bredt.
Squat
Dødløft
Bænk
BOR
Military
Chins
Dips
Calf raise
Mave something something...
Muligvis Tri og Bi og Nakke - Dette kan sagtens undværes.
Og så kører du 2 sæt hele vejen igennem, med en reprange der hedder 15, 10, 5.

Xiva skrev:Rosenhøj skrev:Flere ting her... I HST skal du ikke køre 4 sæt, du skal køre de 2 du selv er inde på.
Alsidighed...
Du skal IMO have en programsammensætning der ser ud som nedenstående for at ramme bredt.
Squat
Dødløft
Bænk
BOR
Military
Chins
Dips
Calf raise
Mave something something...
Muligvis Tri og Bi og Nakke - Dette kan sagtens undværes.
Og så kører du 2 sæt hele vejen igennem, med en reprange der hedder 15, 10, 5.
Jeg kørte sådan her i mit forløb
Squat
Bænk
Dødløft
Pullups > Jeg ville nok køre Pulldown istedet, nemmere at følge progression.
BB-BOR
BB-Shrugs
Incline DB bænk
Dips
Military
Laterial raises
DB Curl
Mave gøjl
Calf raises
Imo, så er kroppen godt og grundigt tæsket efter sådan en omgang

StefanM skrev:Presseøvelser: 4 + 3 + 3 Ticeps (dips)
Trækkeøvelser: 4 + 3 + 3 Biceps (curls)

Misterhamper skrev:StefanM skrev:Presseøvelser: 4 + 3 + 3 Ticeps (dips)
Trækkeøvelser: 4 + 3 + 3 Biceps (curls)(og hvis vi er derude i de bagataller hvor curls også går i skulder, så kan man også sige bænkpres går i vingerne)

StefanM skrev:Misterhamper skrev:StefanM skrev:Presseøvelser: 4 + 3 + 3 Ticeps (dips)
Trækkeøvelser: 4 + 3 + 3 Biceps (curls)(og hvis vi er derude i de bagataller hvor curls også går i skulder, så kan man også sige bænkpres går i vingerne)
Nah, ikke rigtigt, eftersom mange laver flexion i skulderen for at få moment, samt det lange hoved af biceps, der udspringer fra tuberculum supraglenoidale på scapula, og faktisk løber igennem selve skulderkapslen, så den også laver flexion i skulderen (Og når det sker, vil m. deltoideus pars ant. også aktiveres) Så det er ikke helt det samme
Jeg tænker udelukkende set ift skulderstyrken, fordi det som regel er den, der er problemet, så din opdeling fungerer ikke rigtigt. Men kan da godt forstå hvad du mener

Xiva skrev:StefanM skrev:Misterhamper skrev:StefanM skrev:Presseøvelser: 4 + 3 + 3 Ticeps (dips)
Nah, ikke rigtigt, eftersom mange laver flexion i skulderen for at få moment, samt det lange hoved af biceps, der udspringer fra tuberculum supraglenoidale på scapula, og faktisk løber igennem selve skulderkapslen, så den også laver flexion i skulderen (Og når det sker, vil m. deltoideus pars ant. også aktiveres) Så det er ikke helt det samme
Jeg tænker udelukkende set ift skulderstyrken, fordi det som regel er den, der er problemet, så din opdeling fungerer ikke rigtigt. Men kan da godt forstå hvad du mener
Wow, somebody knows his shit!- Er du noget fys til hverdag eller?

Summerman skrev:Nu bliver jeg forvirret![]()
Træner jeg nok træk i forhold til pres?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster