Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Svinthen skrev:Kører pt back to basics pogrammet og er meget glad for det. Har dog en lille ting jeg er i tvivl om. Når jeg for eksempel køre Bryst, skulder, triceps, mave er det så bedst at tage alle brystøvelser først og så hoppe videre, da den muskelgruppe er varm, eller er det bedst at hoppe rundt mellem dem så man ikke bliver kørt hurtigt død?
Ved godt det virkelig er et noob spørgsmål og kan os være der ikke er et endeligt svar, men det bare er forskelligt fra person til person.

Svinthen skrev:Kører pt back to basics pogrammet og er meget glad for det. Har dog en lille ting jeg er i tvivl om. Når jeg for eksempel køre Bryst, skulder, triceps, mave er det så bedst at tage alle brystøvelser først og så hoppe videre, da den muskelgruppe er varm, eller er det bedst at hoppe rundt mellem dem så man ikke bliver kørt hurtigt død?
Ved godt det virkelig er et noob spørgsmål og kan os være der ikke er et endeligt svar, men det bare er forskelligt fra person til person.

toto_G4M3R skrev:Der er en grund til at øvelserne er skrevet i den rækkefølge som de er. Kan du gætte den?

Jmt skrev:toto_G4M3R skrev:Der er en grund til at øvelserne er skrevet i den rækkefølge som de er. Kan du gætte den?
Hvis han kunne det havde han nok ikke spurgt om det.

toto_G4M3R skrev:Jmt skrev:toto_G4M3R skrev:Der er en grund til at øvelserne er skrevet i den rækkefølge som de er. Kan du gætte den?
Jeg formoder at måden jeg formulerede mit spørgsmål på, gør at TS fanger pointen.

Jmt skrev:toto_G4M3R skrev:Jmt skrev:toto_G4M3R skrev:Der er en grund til at øvelserne er skrevet i den rækkefølge som de er. Kan du gætte den?
Jeg formoder at måden jeg formulerede mit spørgsmål på, gør at TS fanger pointen.
Hvilken pointe? Du mocker ham jo bare. Derudover kan der være visse fordele at hente i at undlade at køre en given muskelgruppe helt til udmattelse før man begiver sig videre med den næste, f.eks. i antagonist sæt (højere volume med tilsvarende densitet, tidsbesparelse m.m.), så det er fint spørgsmål han kommer med, som fortjener bedre end en arrogant kommentar.
Hele ideen med “back to basics” træningsprogrammet er at skære alle unødige bekymringer omkring detaljer væk. Så hold fokus på hård og tung træning på de valgte øvelser, og glem alt om ligegyldige detaljer.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster