Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Nders skrev:Hvis loggen kun er til dig selv, kunne du vel bare skrive et word dokument i stedet? - ikke negativt ment, men du mener det vel ikke så firkantet som du formulerer det.

Hvis der kommer solid træning, og du gerne vil have inputs fra andre,Bambay skrev:Du har helt ret. Men om det er et word dokument eller her ændrer ikke meget.
Delvist ja, delvist nej. Det er altid rart hvis nogle begavede kommer med inputs, osv.
Det jeg mener er, at jeg ikke vil bruge tid på, at gøre alt muligt ved den.
F.eks. komme med "Numse-billeder" som din log er kendt for.
I min log er din forhåbemtlig solid træning- intet andet.
Det kan vel også være en hardcore jernhule, som frømanden har.Bambay skrev: Første træning kommer nok først mandag*
Er i en ukendt landsdel- uden noget Gym. Dog har jeg en aftale med et familiemedlem som er frømand, han blærer sig med hans "eget workout-place" i kælderen- forventer dog kun et løbebånd samt en ro-maskine. Men nu må vi se. Go' jul.

henning skrev:Hvis der kommer solid træning, og du gerne vil have inputs fra andre,Bambay skrev:Du har helt ret. Men om det er et word dokument eller her ændrer ikke meget.
Delvist ja, delvist nej. Det er altid rart hvis nogle begavede kommer med inputs, osv.
Det jeg mener er, at jeg ikke vil bruge tid på, at gøre alt muligt ved den.
F.eks. komme med "Numse-billeder" som din log er kendt for.
I min log er din forhåbemtlig solid træning- intet andet.
så laver du vel billeder og videoer af din træning på youtube osv.Det kan vel også være en hardcore jernhule, som frømanden har.Bambay skrev: Første træning kommer nok først mandag*
Er i en ukendt landsdel- uden noget Gym. Dog har jeg en aftale med et familiemedlem som er frømand, han blærer sig med hans "eget workout-place" i kælderen- forventer dog kun et løbebånd samt en ro-maskine. Men nu må vi se. Go' jul.
Lad os se billeder eller video af det i din log.
God træning der
Henning

Bambay skrev:men hader stadig Julen.

hansi hinterseer skrev:Bambay skrev:men hader stadig Julen.
Hvorfor...
Hvorfor!?
Men godt nytår og solide træninger
.

chestpumper skrev:Jeg bliver simpelthen nød til at følge med her. Rigtig solide træninger!
Det konkluderer jeg ud fra dine kommentar:
- Kunne ikke træne flyes. Skulderen ville ikke
* Kunne slet ikke få det til at køre.
* -> Her begyndte smerte igen.
_ Slet ikke optimalt.
Keep it up!
Og hvem er hun?
"- En lækker pige smilte til mig på vej hjem, lige da jeg gjorde klar til at " fedbacke " hende, fik jeg mit æg galt i halsen, og spyttede/brækkede mit æg op. Ærgeligt, nederen, men sjovt."

Bambay skrev:chestpumper skrev:Jeg bliver simpelthen nød til at følge med her. Rigtig solide træninger!
Det konkluderer jeg ud fra dine kommentar:
- Kunne ikke træne flyes. Skulderen ville ikke
* Kunne slet ikke få det til at køre.
* -> Her begyndte smerte igen.
_ Slet ikke optimalt.
Keep it up!
Og hvem er hun?
"- En lækker pige smilte til mig på vej hjem, lige da jeg gjorde klar til at " fedbacke " hende, fik jeg mit æg galt i halsen, og spyttede/brækkede mit æg op. Ærgeligt, nederen, men sjovt."
Klynker lidt for meget, er meget bange for skader- derfor stopper jeg hurtigt ved smerter![]()
Donno_ tog hætten over hovedet, og skyndte mig videre.
_
Kan forresten fortælle BB.dk at Hr. Chestpumper er rigtig BB, efter en solid omgang squat, samt ryg og bicepsworkout, så tog smuttede ham og hans pumpede korpus ned og fik noget sol. Han trængte dog også

hansi hinterseer skrev:God closegripDu må have et par habile guns!
Hvor lang tid har du trænet?

Bambay skrev:Engang elskede jeg bænkpres, nu hader jeg den.

Qmega skrev:Bambay skrev:Engang elskede jeg bænkpres, nu hader jeg den.
Word.
Og en ganske pæn CGB du laver.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster