Jeg ledte efter et lignende indlæg, men fandt ikke et. Beklager på forhånd hvis der er et indlæg der omhandler det samme.
Jeg er en ung kvinde der har brug for lidt hjælp. Jeg er meget spinkel bygget, har utrolig svært ved at tage på i vægt, og føler ofte at min krop stadig ligner en 13 årig pige. Efterhånden er jeg nået til et punkt hvor jeg gerne vil bygge mig en krop, der passer bedre til min alder.
Derfor har jeg nogle spørgsmål:
Hvilke øvelser skal jeg lave for at ramme gluteus medius - og helst med vægte? Jeg laver i forvejen squat og benpres samt en anden maskine øvelse, og den øvelse hvor man med rank ryg og en vægt mod brystet bukker og rejser sig - aner ikke hvad den hedder, men man træner lænden og numsen. Jeg er sådan set rimelig tilfreds med de øvelser, men jeg kan både se og mærke at min gluteus medius ikke bliver trænet så meget som jeg ønsker, og derfor vil jeg gerne høre hvilke øvelser I anbefaler.
Numsen er jo delt i tre "regioner"; gluteus medius, gluteus maximus og gluteus minimus. Kan i nævne 2 - 3 øvelser der rammer hver
af de tre muskler - og igen, gerne vægttræning?
Hoften kunne godt være lidt rundere.. Er der noget jeg kan gøre for at træne dem flottere, eller er jeg nødt til at indse at min genetik bare ikke tillader det?
Så kommer vi selvfølgelig til taljen. Den skal selvfølgelig være lidt smallere - hvilke øvelser anbefaler I?
Det blev vidst til nogle rigtige kvindespørgsmål, men jeg er træt af at gå og være utilfreds med mig selv. Hvorfor ikke gøre noget ved det hvis man kan?

På forhånd tak!