Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Holme skrev:Hey BB'er. Nu er jeg blevet lidt nysgerrig.
Jeg har set at i et brev nupo pulver er der 108 kcal. man skal have 6 dagligt. = 648 kcal dagligt.
Jeg mener at have læst 3000 ca. skal man have dagligt. og så i en cuttingsfase 2500. Dvs. at du indtager meget meget færre kalorier? Eller hvordan vil det ende i en cuttingsfase?
Og i såfald hvis man hoppede på sådan en ville jeg self også nappe en proteinshake efter træning.

NiclasPiklas skrev:Holme skrev:Hey BB'er. Nu er jeg blevet lidt nysgerrig.
Jeg har set at i et brev nupo pulver er der 108 kcal. man skal have 6 dagligt. = 648 kcal dagligt.
Jeg mener at have læst 3000 ca. skal man have dagligt. og så i en cuttingsfase 2500. Dvs. at du indtager meget meget færre kalorier? Eller hvordan vil det ende i en cuttingsfase?
Og i såfald hvis man hoppede på sådan en ville jeg self også nappe en proteinshake efter træning.
Du formulere dig lidt mærkeligt synes jeg! Er dit spørgsmål: Hvordan ens vægttab/cut/kald det hvad du vil, vil se ud hvis man ligger i ekstremt kalorie underskud? Som fx hvis man levede af nupo.

Miss Rie skrev:648 kcal dagligt? Jesus, må da absolut være en fejl...
Ha ha´. Kan ikke være rigtigt. Normalt de der "kur" ting, løber op omkring 1500 kcal. Håber det er en fejl, kan ikke være sundt for nogle, kan da på ingen måde heller ikke sige en overvægtig kun må indtage omkring 700 kcal?

Miss Rie skrev:648 kcal dagligt? Jesus, må da absolut være en fejl...
Ha ha´. Kan ikke være rigtigt. Normalt de der "kur" ting, løber op omkring 1500 kcal. Håber det er en fejl, kan ikke være sundt for nogle, kan da på ingen måde heller ikke sige en overvægtig kun må indtage omkring 700 kcal?

Andars skrev:Miss Rie skrev:648 kcal dagligt? Jesus, må da absolut være en fejl...
1500 kcal kan heller ikke være sundt, og jeg går stærkt ud fra at TP skal bruge mere en 1500 kcal hvis han vil cutte.

Miss Rie skrev:Andars skrev:Miss Rie skrev:648 kcal dagligt? Jesus, må da absolut være en fejl...
1500 kcal kan heller ikke være sundt, og jeg går stærkt ud fra at TP skal bruge mere en 1500 kcal hvis han vil cutte.
Det var heller ikke hvad jeg mente, dog blot at "normalen" når folk skal følge kur, pga. overvægt (som nupo) er normalen da 1500 kcal.
Hurtigt blive enige om dette heller ikke er meget...

thaden skrev:Efter at have læst de andres kommentarer igennem, så tror jeg ikke du har fået svar på dit spørgsmål, men så prøver jeg.
Umiddelbart, så vil du gerne cutte, uden at miste for meget muskelmasse. Nu prøver jeg at sætte det op, lidt i pap, men det er oftens sådan det er lettest at se logikken.
Du har noget som hedder et ligevægstindtag. Det vil sige, du har et indtag som gør at du lige akkurat indtager lige så meget energi, som du forbruger.
Hvis du ligger over dit ligevægtsindtag, så vil du se en vægtforøgning, og hvis du ligger under, så er der tale om en vægtformindskning.
Dit ligevægtsindtag kan du regne ud her på siden, den er mange og har den ikke lige ved hånden, men du kan hurtigt selv finde det. Den skal du nok regne med ligger omkring 3000-3500 alt efter dit aktivitetsniveau over en dag.
Så du kan nok hurtigt regne ud, at hvis du har et indtag på de 3000-3500kcal, og indtager 650, så mangler du MEGET energi for at kroppen kan køre rundt og fungere. Hvis du ikke får nok energi, så vil din krop begynde at nedbryde fedt/muskler for at få mere energi. Så jo længere du går under dit indtag, jo mere vil din krop tage af fedt og muskler, og du vil tabe dig, og miste muskelmasse.
Så rådet er: Find dit ligevægtsindtag, og så være en 500kcal under det, og så bare ellers spis fornuftigt og træn rigtigt

Holme skrev:Iorden
Hvordan regner man energifordelingen ud på en dag? du skrev man kunne her på siden.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster