Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1015
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1012

Følg bodybuilding.dk på

Ny begynder i fitness = Større arme, større krop, kostplan?

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej bodybuilders og fitness boys. Jeg er helt ny indenfor træning ( Styrketræne bentræning og bryst, BARE KROPPEN).
Jeg er ikke så tyk, men er heller ikke for tynd, synes jeg selv. Jeg vil spørge om hvordan jeg kan få markeret arme og bryst og ben og mave? Er der måske nogen som kan lave en kostplan til mig, hvad jeg kunne spise til måltider, så jeg kan begynde og tage det seriøst.

Her er lidt om mig:
Køn: Dreng.
Alder: 16
Højde: 1.69-1.71
Vægt: 60-62kg
Kostplan: Ingen, jeg lever ikke sundt, men det motivere mig virkelig at se dem med markeret arme nede i fitnesscenteret, og vil helst gerne kunne imponere folk, at jeg bare ser lidt stor ud.
Træning: Jeg træner lidt hvad jeg synes, jeg nu gerne ville træne. Men det forløber sådan her: Opvarmer min min ryg, ben og arme. Bag efter går jeg ned, og træner 12*3 bryst på 30-35kg, og efter det er det håndvægte på 10 kilo 12*3, og så 12*3 armbøjninger. Bagefter er det ben i alt med 12*3, ved ikke hvad man kalder det man træner der nede.

Jeg vil gerne tage dette seriøst nu! Jeg har bundet mig i et halvt år i go2fitness, så det skal bare udnyttes!!
Hvis der var en som vil lave mig et træningsprogram og kostplan med hvad jeg skal spise og alt det, ville i bare være mine helte!! =D>

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

hey

velkommen til, og fedt at du har valgt at gå op din træning. Til det med kostplan, osv, så er der mange der spørg efter dette, og da vi ikke ved en skid af hvad du kan li og ikke li :) så er det sku lidt svært at skulle sammesætte en kost plan fx.
Jeg vil hellere refere til dette link, da der står en masse omkring det du efterspørg http://www.bodybuilding.dk/newbies-helpfile-edit-2-t39845.html, og så kan du fx, sammesætte din egen kostplan, og så uploade den, og få noget ris/ros til det, da det er nemmer for os at rette det til :)
Brugeravatar

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 197.50

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Hvis du har valgt at tage det seriøst, så indebærer det vel også at ligge det arbejde i som det kræver.
Dvs. arbejde som selv at lave sin egen kost plan og selv lave eller finde et godt program.
MAKE
PEDRO
GREAT AGAIN
Brugeravatar

Reputation point: 285

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 180.00

gå ind under artikler her på siden øverst oppe og læs læs læs læs læs læs læs læs
Party all night so you can drink a sprit light

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 100.00

Hejsa :)

Jeg siger lige som den første, at du skal træne efter et program, som hedder Stronglift 5X5

http://stronglifts.com/stronglifts-5x5-beginner-strength-training-program/

Tusind tak for de hurtige svar!! :)
Til jer der har henvist mig til links ang. med kostplan og træningsprogrammer, om jeg kan lide det eller ej, det skal bare ned hvis det kan hjælpe mig på rette vej! OG det med træningsprogram, er der ikke en som kan tilsætte noget enkelt? Forstår ikke alt hvad derstår, for vil måske gerne have en træning som passer til kosten, hvis i forstår? :)

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster