Jeg er ikke så tyk, men er heller ikke for tynd, synes jeg selv. Jeg vil spørge om hvordan jeg kan få markeret arme og bryst og ben og mave? Er der måske nogen som kan lave en kostplan til mig, hvad jeg kunne spise til måltider, så jeg kan begynde og tage det seriøst.
Her er lidt om mig:
Køn: Dreng.
Alder: 16
Højde: 1.69-1.71
Vægt: 60-62kg
Kostplan: Ingen, jeg lever ikke sundt, men det motivere mig virkelig at se dem med markeret arme nede i fitnesscenteret, og vil helst gerne kunne imponere folk, at jeg bare ser lidt stor ud.
Træning: Jeg træner lidt hvad jeg synes, jeg nu gerne ville træne. Men det forløber sådan her: Opvarmer min min ryg, ben og arme. Bag efter går jeg ned, og træner 12*3 bryst på 30-35kg, og efter det er det håndvægte på 10 kilo 12*3, og så 12*3 armbøjninger. Bagefter er det ben i alt med 12*3, ved ikke hvad man kalder det man træner der nede.
Jeg vil gerne tage dette seriøst nu! Jeg har bundet mig i et halvt år i go2fitness, så det skal bare udnyttes!!
Hvis der var en som vil lave mig et træningsprogram og kostplan med hvad jeg skal spise og alt det, ville i bare være mine helte!!

så er det sku lidt svært at skulle sammesætte en kost plan fx.