Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jok skrev:Syntes du mangler noget til ben om onsdagen (Lunges, front-squat e.lign.)
Mangler en variant af dødløft (sumo-deadlift, SLDL e.lign.) til din mandag / fredag
Kører du sådan hver uge, eller skifter du, så næste uge har du "onsdags-passet" på din mandag / fredag, og "mandag/fredag-passet" på din onsdag?

DkzCarter skrev:Jok skrev:Syntes du mangler noget til ben om onsdagen (Lunges, front-squat e.lign.)
Mangler en variant af dødløft (sumo-deadlift, SLDL e.lign.) til din mandag / fredag
Kører du sådan hver uge, eller skifter du, så næste uge har du "onsdags-passet" på din mandag / fredag, og "mandag/fredag-passet" på din onsdag?
Kan du prøve at komme med at udkast til hvordan træningsdagene så kunne se ud, hvor ville du plotte nogle nye øvelser ind? og hvilke helt specifikt?
Har jeg ikke helt tænkt over, men havde tænkt mig at gøre det på følgende måde
Træningsdag 1 = A
Træningsdag 2 = B
UGE 1
Mandag = A
Onsdag = B
Fredag = A
UGE 2
Mandag = B
Onsdag = A
Fredag = B
Og så hele tiden variere fra uge til uge.. Ville det fungerer?

Tillader mig at spørge; hvad er "complexes"?

DkzCarter skrev:Det ser godt ud, så vil jeg kører med det som mit program ;)
Pass A
Squat
Stiffed-legged deadlift
Barbell Benchpress
Bent-over Barbell Row
Military Press
Chinups
random mave
Pass B
Deadlift
Lunges / Front squat
Incline Dumbell Benchpress
Bent-over Dumbell Row
Dips
Chinups
random mave
Og så vil jeg supplerer med cardio nogle af dagene så jeg samtidigt kan tabe mig, mens jeg også får trænet kroppen, og så skifte trængings pass fra uge til uge

A Menace To Chicken skrev:DkzCarter skrev:Det ser godt ud, så vil jeg kører med det som mit program ;)
Pass A
Squat
Stiffed-legged deadlift
Barbell Benchpress
Bent-over Barbell Row
Military Press
Chinups
random mave
Pass B
Deadlift
Lunges / Front squat
Incline Dumbell Benchpress
Bent-over Dumbell Row
Dips
Chinups
random mave
Og så vil jeg supplerer med cardio nogle af dagene så jeg samtidigt kan tabe mig, mens jeg også får trænet kroppen, og så skifte trængings pass fra uge til uge
Fixed.
Barbell squat før stifflegged deadlift, drop sumo dødløft (ligner kv-dødløft meget, bare mere quaddominant). Derudover er der fjernet en unødig presseøvelse i hvert pas, ingen grund til at have tre presseøvelser og to trække øvelser per pas. Mave i slutningen af hvert pas.

Den her artikel forklarer og kommer med forslag til complexes: http://www.t-nation.com/free_online_art ... ce/screw...
men det er bare en række øvelser udført efter hinanden uden at sætte vægten ned i mellem. Det er utrolig hårdt og helt forfærdeligt på den gode måde

DkzCarter skrev:Skiver lige for at få afklaret noget igen..
Nu hvor mit træningsprogram er blevet "skræddersyet" til mig, så mangler jeg bare en enkelt ting at få svar på.
Efter træning, hvad ville så være oplagt at indtage? hvad skal jeg spise for at blive stor, hvad ville være smart at have med i tasken? Kan det klares uden at jeg behøver proteinlver m.m.? Ved godt hvad det handler om at få indtaget, men i hvilken mad/frugt osv. ville være bedst at finde det nødvendige?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster