Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 901
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 900

Følg bodybuilding.dk på

Ny herinde..

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej
Jeg er ny og vil gerne igang med "rigtig" træning. Jeg kan ikke rigtigt finde rundt herinde endnu, så jeg ved ikke om dette indlæg er placeret i det forkerte emne? Nå, men jeg har småtrænet i et halvt år med adskillige øvelser med Vægtstang.. Jeg fortsætter og har lige fået fat i noget bodylab proteinpulver. Hvad skal jeg gøre hvis jeg vil videre med træningen?? Jeg vil også lige spørge om hvad 2 * 5 * 70kg bænk betyder?(:
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Hobro

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Start med at løse lidt omkring træning og kost under artikelsektionen. Du kan starte med denne: artikler/bodybuilding/vejentilenmuskuloesogveltraenetkrop.php

Jeg vil også lige spørge om hvad 2 * 5 * 70kg bænk betyder?(:

2 sæt(En bestemt mængde gentagelser inden du lægger stangen fra dig, og holder en pause) á 5 gentagelser med 70kg i bænkpres.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

Kostplan: Vis kostplan

#The-Nybegynder# skrev:Hej
Jeg er ny og vil gerne igang med "rigtig" træning. Jeg kan ikke rigtigt finde rundt herinde endnu, så jeg ved ikke om dette indlæg er placeret i det forkerte emne? Nå, men jeg har småtrænet i et halvt år med adskillige øvelser med Vægtstang.. Jeg fortsætter og har lige fået fat i noget bodylab proteinpulver. Hvad skal jeg gøre hvis jeg vil videre med træningen?? Jeg vil også lige spørge om hvad 2 * 5 * 70kg bænk betyder?(:

Det du har oprettet nu er en logbog. Dvs. en tråd hvor du kan notere dine træninger ned, og få feedback for andre brugere. Du kunne jo starte med at skrive lidt om dig selv, dine løft, dine mål osv.

Derefter vil jeg råde dig til at kigge i de forskellige forum'er og både læse lidt omkring træning, men også omkring kost da dette faktisk udgør over 50% af det at være bodybuilder. Lyder som om din viden indenfor træning er absolut minimal, så derfor er det en god idé at gå lidt amok i div. artikler også, og så læst dem grundigt igennem. Tryk på 'artikler' oppe i toppen af denne siden for at komem til dem.

2 x 5 x 70 betyder at man har lavet 2 sæt med 5 gentagelser med vægten 70 kg :)

/Mads
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007

Geografisk sted: København

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 220.00

Galleri: Vis galleri (5)
Kostplan: Vis kostplan

Ciao hombrë. Du har fået fat i det helt forkerte forum ang. dit spørgsmål! Du bliver også nød til at fortælle noget mere om dig selv, din vægt, højde, osv. så bliver det meget nemmere for forumets brugere at hjælpe dig.
Du skriver du har trænet forskellige øvelser med vægtstang, kan du komme nærmere ind på hvilke øvelser du har kørt? Kig evt i øvelsesbiblioteket, hvis du har brug for hjælp.

Du vil gerne videre med din træning, skriver du. Du kan evt. hoppe på noget fundament træning ala Bill Star (kan findes her på siden), lave en kostplan og læse en masse artikler.

"2 * 5 * 70 kg bænk" betyder at man har kørt 2 sæt á 5 repetioner med 70 kg i bænkpres.

Håber det kunne bruges :)

Mange tak allesammen :D
Brugeravatar

Geografisk sted: Hobro