Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1109
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1106

Følg bodybuilding.dk på

Ny kvindelig bruger søger hjælp til PT :-)

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej brugere på bodybuilding.dk :-)

Jeg er en ung pige, der meget gerne vil igang med at løfte vægte.. Men som synes det er ret skræmmende at bevæge sig hen til alle de store stærke mænd, og jeg ved slet ikke hvor jeg skal begynde eller hvad jeg skal gøre.
Jeg er vant til at træne i fitness center, men træner som regel kondition eller lidt øvelser på en måtte. Men det er altså ikke det man får en flot krop af kan jeg forstå! Jeg vil nemlig gerne både blive lidt slankere, men først og fremmest vil jeg have større og mere synlige muskler.

Derfor søger jeg en personlig træner i København.. Så jeg lige kan få en hjælpende hånd til at komme igang med at løfte/styrketræne.

Og tænkte dette var det rette sted at spørge, så jeg håber i har nogen bud!

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

http://supertraining.dk/contact/

http://haacker.dk/?page_id=51

http://jacobbeermann.dk/da/kontakt/

3 stk. kompetente trænere som også er at finde her på forummet :)
Vh Johannes
Ejer af Tor Equipment - Magnetiske Bænkpres Boards
Brugeravatar

Reputation point: 50

Geografisk sted: København

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 307.50
- Dødløft: 292.50

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Du skal slet ikke være bange for at bevæge dig hen i den afdeling.. Alle tøser burde løfte jern! Husk du gør det for dig selv. Men hvis det hjælper, så plejer fyrene at blive ret imponeret af en pige der løfter vægte med god teknik og øvelser ;) OG så skal alle jo starte et sted. Held og lykke med at finde en god træner!
Brugeravatar

Træner her: DGI Huset i Vejle
AK Odin

Styrkeliste
- Bænkpres: 55.00
- Squat: 112.50
- Dødløft: 120.00

Mange tak for rådene!
Og den muntre opbakning til at bevæge mig hen til vægtene ;-)

Jeg har faktisk et spørgsmål mere, jeg er lige flyttet til Vesterbro, og mit nærmeste center er en Fitness World hvor jeg træner nu... Men er ikke helt tilfreds, hvad ville være det bedste center i København?

Ikke FW ihvertfald.
The Gym på Østerbro er fantastisk, ellers er Target Fitness på Amager og Templegym på Bryggen og ganske glimrende (tag dog forbehold for at 80% af alle i Templegym skyder sig med roids da de ikke er medlem af Anti Doping Danmark)
Velkommen til min verden

Træner her: Well-Come Fitness K/S
Fitness World Nørrebro
The Gym
Fresh Fitness City

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 170.00

Thegym er et fantastisk sted.
Her er også et par dedikerede damer som formår at give den gas til træningerne, som jeg er sikker på vil byde endnu en pige hjerteligt velkommen!

http://thegym.dk/

Reputation point: 15

+ www.kropblog.dk

Skynd dig ud af FW. Der er flere gode træningscentre i København. TheGym er f.eks. et af dem.
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009

Reputation point: 302

Hvis du ønsker et anstændigt center i nærheden af dig, så tjek evt. WT-Center på Vesterbrogade. Det er egentlig en Wing Chun klup - men de har et udmærket vægttræningscenter, som slår Fitness World med flere længder.

http://wingtsun.dk/sider/wtcenter.htm
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

zarko skrev:Ikke FW ihvertfald.
The Gym på Østerbro er fantastisk, ellers er Target Fitness på Amager og Templegym på Bryggen og ganske glimrende (tag dog forbehold for at 80% af alle i Templegym skyder sig med roids da de ikke er medlem af Anti Doping Danmark)

80%..? Hvad bygger du det på? :?
I de to år jeg har trænet der, er min erfaring at det ikke er 80% af medlemmerne der krudter den - og jeg har været der alle tider på døgnet.

Men for at hjælpe TS, så vil jeg også anbefale de centre der allerede er nævnt.

Men hvad er det der mangler i den FW du træner i?
Nyt koldt billede 07. marts 2011: > KLIK HER <
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH SV

Mange tak for de gode svar! Jeg synes Temple Gym, ser rigtig godt ud - især prisen og det faktum at der også er poledancing, gør at det helt sikkert af det center jeg vælger! Og der har de jo også en personlig træner, der ser ud til at være noget så erfaren: Kristina Dybdahl :) er der nogen af jer der kan anbefale hende?

Zarko - jeg overlever nok hvis 80% er på steroider, det påvirker jo som sådan ikke mig ;)
Malke - jeg bryder mig desværre bare ikke så meget om trænings arealerne, og atmosfæren derinde - so far. Det er vel en smags-sag :)

Malke skrev:
zarko skrev:Ikke FW ihvertfald.

80%..? Hvad bygger du det på? :?
I de to år jeg har trænet der, er min erfaring at det ikke er 80% af medlemmerne der krudter den - og jeg har været der alle tider på døgnet.

Men for at hjælpe TS, så vil jeg også anbefale de centre der allerede er nævnt.

Men hvad er det der mangler i den FW du træner i?

Hver gang jeg har været der til prøvetræning er det bare "ren gorillaz" som går der, dvs. folk som er unaturligt store som man næsten umuligt kan nå uden krudt ;-)
Velkommen til min verden

Træner her: Well-Come Fitness K/S
Fitness World Nørrebro
The Gym
Fresh Fitness City

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 170.00

Katf skrev:Mange tak for de gode svar! Jeg synes Temple Gym, ser rigtig godt ud - især prisen og det faktum at der også er poledancing, gør at det helt sikkert af det center jeg vælger! Og der har de jo også en personlig træner, der ser ud til at være noget så erfaren: Kristina Dybdahl :) er der nogen af jer der kan anbefale hende?

Zarko - jeg overlever nok hvis 80% er på steroider, det påvirker jo som sådan ikke mig ;)
Malke - jeg bryder mig desværre bare ikke så meget om trænings arealerne, og atmosfæren derinde - so far. Det er vel en smags-sag :)

Jeg er ikke selv blevet trænet af Kristina Dybdahl, men har set hende træne forskellige folk der - trænede som utrænede - og jeg må indrømme at det lader til at hun gør et godt stykke job :). Jeg aner dog intet mht. priser.

Der er selvfølgelig mange FW centre i byen, og de forskellige afviger lidt fra hinanden.
Nyt koldt billede 07. marts 2011: > KLIK HER <
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH SV

Velkommen til vægtenes univers - men pas på - det er vanedannende ;)

Kan godt forstå det kan være lidt skræmmende i starten, når det hele er nyt. Men de fleste er faktisk rigtig flinke til at hjælpe, hvis man har brug for det. Jeg troede altid i starten at de kiggede fordi jeg havde taget en maskine eller plads som de skulle bruge, men når jeg spørger siger de altid "nej, nej" ;). Nu kigger jeg selv ligeså meget, man kan jo ikke lade være at lure teknik osv. hos andre, det kan man også lære meget af. Men synes det er rigtig fedt at du vil starte ud med personlig træning, og vil bare ønske dig held og lykke - you go girl :)
Brugeravatar

Reputation point: 10

Styrkeliste
- Bænkpres: 50.00
- Squat: 80.00
- Dødløft: 105.00

Kristina Dybdahl er efter min mening en af dks bedste atleter, med en killer krop, men om hun er en god personlig træner, kan jeg ikke svarer på. Men hun er sikkert pisse dyr :P kan hun jo også tillade sig..
Brugeravatar

Træner her: DGI Huset i Vejle
AK Odin

Styrkeliste
- Bænkpres: 55.00
- Squat: 112.50
- Dødløft: 120.00

Tilbage til Fitness & bodybuilding