Min kost opfylder en masse (hvis ikke alle) krav, mht. til at blive større. Jeg er 15 år, vejer 84kg og er godt 1.82 høj. Jeg læste på (Link slettet af admin)(?) at man skulle have godt 2.0 gram protein pr. kilo kropsvægt, og dette opfylder jeg ved hjælp fra protein-pulver & massere af oksekød, kylling & fisk. Jeg får alle mine vitaminer, og spiser godt og vel 30g fiber om dagen.
Hidtil har jeg bare taget ned i fitness centeret, når jeg havde lyst, dog i hvertfald hver 3. dag. Jeg har så bare trænet lidt hist og her, men altid sørget for, at få min lille "runde" som jeg tager, hvor jeg får trænet (stortset) alle mine muskelgrupper, dog med diverse impulsive indskydelser.
Jeg vil gerne have noget (kynding) vejledning mht. hvad og hvornår jeg skal træne diverse kropsdele. Jeg har kigget lidt rundt på denne side i et stykke tid, og denne "full-body workout" lyder meget god, da jeg så kun behøves at træne 3 dage om ugen(?)
Jeg har lettere styr på de forskellige termer, for de forskellige maskine, redskaber & træningsformer(såsom "dumbells", "squats", "bænk/benpres" & "calf raises"), dog skal det ikke blive alt for teknisk, i hvert fald ikke uden en forklaring!