Hej Bodybuilding forum.
Jeg synes mine muskler kunne bruge lidt vækst for en gang skyld, men jeg er lidt usikker med at komme i gang, først er jeg i tvivl hvorvidt det ville være bedst at køre et program over et antal uger som fx et body building program som dette:
Squat/benpres
Dødløft/hyperextentions
bænkpres (bb/db)
rows (db/bb/machine/cable)
Military/skulderpres
pullups/downs
Eller om jeg skal køre f.eks. større arme på 12 uger, fordi arme er jo altid et sted som jeg tror de fleste af os gerne vil havde nogle bøffer på, de fem første uger ser sådan ud:
http://i45.tinypic.com/5nt48.png hvis jeg ikke tager fejl i forhold til hvad
artikler/traeningsprogrammer/strre-arme-p-12-uger.html skriver.
Dog er jeg lidt usikre på hvordan jeg skal starte fordi der står man skal benytte det tungeste som man kan i programmet, men jeg har aldrig før trænet før og helt ærligt tror jeg slet ikke jeg er stærk nok til at kunne udføre de øvelser.
En anden ting er hvorvidt man skal benytte pulver som f.eks. protein eller weight, fordi hvis jeg skal være ærlig så er kosten ikke lige bider mest i mig, altså jeg er lidt af en jeg spiser hvad jeg vil (altså inden for rimelighedsgrænse hvis jeg skal træne, ingen usunde som sådan ting), jeg har dog læst mig frem til at tage på er vigtigt i forhold til muskelvæksten.
Eller jeg har prøvet at træne i to uger men her synes jeg personligt det var træls, altså jeg havde en træner som gav mig nogle øvelser som jeg skulle lave hver dag, men jeg synes bare ikke jeg fik en skid ud af det og jeg kunne slet ikke mærke nogle forskel i forhold til den vægt jeg kunne løfte.
Så er lidt ved et stoppunkt hvad er næste skridt?
Redigeret: Jeg er lige nu i gang med at "fritids træne" hvor jeg husker at komme op på 200 armbøjninger om dagen, ved at jeg tager 40 af gangen fordelt 5 gange på dagen, i næste uge regner jeg med at det skal være fordelt på 40-60 om morgen og derefter 40-60 om aften og mellem de 40-60 er der ca. 3 timer. (ved ikke om dette har noget at sige, men tænkte det var bedst at jeg fortalte det).