Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69650 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jok skrev:Du skal nok ikke regne med der er nogen som vil lave et kostprogram til dig, gratis
I stedet for kan du prøve at læse op på kost (der er en masse artikler omkring det her på siden), og derudfra opsætte din egen kostplan, og derefter poste den her på boardet, så du kan få noget kritik på den
Udover det så syntes jeg heller ikke at 74 kg. fordelt på 181 cm er et tegn på at du har en meget høj fedt%..

Quintex skrev:Hejsa!
Jeg skal til at cutte da min fedt procent er alt for høj...
Er 181 cm høj og vejer 74 kilo, mit daglige indag af Kcal skal normalt være: Energiforbrug: 2876 kcal (12034 kJ)
Dette er taget ud fra http://kalorieberegner.dk/ og jeg vælger Moderat træning 3-5 gange om ugen, da jeg er begyndt at træne en del.
Er der nogle der kan smide et program sammen så jeg kan få tabt noget fedt? Og andre gode råd til hvad der er vigtigt og spise når man skal cutte?
Mvh Rasmus
. 

Liverpool skrev:Quintex skrev:Hejsa!
Jeg skal til at cutte da min fedt procent er alt for høj...
Er 181 cm høj og vejer 74 kilo, mit daglige indag af Kcal skal normalt være: Energiforbrug: 2876 kcal (12034 kJ)
Dette er taget ud fra http://kalorieberegner.dk/ og jeg vælger Moderat træning 3-5 gange om ugen, da jeg er begyndt at træne en del.
Er der nogle der kan smide et program sammen så jeg kan få tabt noget fedt? Og andre gode råd til hvad der er vigtigt og spise når man skal cutte?
Mvh Rasmus
hvis du vejer 74 kilo og er 180 cm høj, så er du jo ret skinniog kan ikke cutte. Så vil du hvert fald komme til at ligne en der har problemer med kosten
.
æd i stedet alt hvad du kan komme til og når du så rammer 90 kilo kan du begynde at cutte. det bare min mening

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster