Det er selvfølgelig ikke sådan, at jeg ikke kan sove fordi jeg ikke fik vejet mine havregryn i morges
Men jeg vejer alt jeg spiser, som det står i mine kostplaner, også i ulige tal. Men det er bare fordi jeg går op i min kost og træning.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

junjer skrev:tja i starten gør man, men nu ved man f.eks hvad en skive brød vejer så gider jeg ikke gøre det igen og igen.. men med kød gør jeg det at købe en masse pakke det ud og lav 200 g poser så spare man da lidt tid der...

Det er bare irriterende at min mor aldrig køber de samme varer. Hun handler altid ind forskellige steder, så der er aldrig det samme rugbrød at ta' af.

the-QB skrev:jeg forstår godt du vil have præcist overblik over din mad .. Men f.eks. med rugbrød, så meget forskel i vægt er der jo ikke pr. skive mellem mærkerne .. så hvis du bare nogenlunde ved hvad de store vejer, og hvad de mindre ca. vejer, så kan du vel bare bruge standard mål ?
Jeg tror du i længden vil komme til at køre død i al vejningen ..

Goggi skrev:the-QB skrev:jeg forstår godt du vil have præcist overblik over din mad .. Men f.eks. med rugbrød, så meget forskel i vægt er der jo ikke pr. skive mellem mærkerne .. så hvis du bare nogenlunde ved hvad de store vejer, og hvad de mindre ca. vejer, så kan du vel bare bruge standard mål ?
Jeg tror du i længden vil komme til at køre død i al vejningen ..
Ja, er allerede ved at køre død![]()
Men skal bare have de samme varer og tage af, det samme rugbrød og sådan noget.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 98 gæster