Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Hvalen290 skrev:Hvilket split kører du?
Som regel går DOMS væk når man får brugt musklerne regelmæssigt.
Men hvis der går for langt tid mellem hvert træningpas (f.eks. ben), så bliver musklerne ikke vant til det.

Kidd skrev:Mere træning. Øg frekvensen og sænk volume eller intensitet. At du konstant bliver øm, er tegn på dårlig programmering, som Hvalen også er inde på.

jensagv skrev:Sørger du for at få en shake med både protein og kyhydrat efter træning?

jensagv skrev:Sørger du for at få en shake med både protein og kyhydrat efter træning? og spiser du generelt nok?

snus skrev:jensagv skrev:Sørger du for at få en shake med både protein og kyhydrat efter træning?
Er det noget, der fjerner ømhed?

krollen123 skrev:Kidd skrev:Mere træning. Øg frekvensen og sænk volume eller intensitet. At du konstant bliver øm, er tegn på dårlig programmering, som Hvalen også er inde på.
Har jeg prøvet og så forsvinder ømheden men sammen med den forsvinder mine gains og fremskridt også stort set :/

Kidd skrev:krollen123 skrev:Kidd skrev:Mere træning. Øg frekvensen og sænk volume eller intensitet. At du konstant bliver øm, er tegn på dårlig programmering, som Hvalen også er inde på.
Har jeg prøvet og så forsvinder ømheden men sammen med den forsvinder mine gains og fremskridt også stort set :/
What? Makes no sense. Har du progression i din træning? Styrke eller vægtforøgelse?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster