Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

tjr skrev:Du vil gerne have større muskler. Det er flot og damerne kan li' det og du bliver mere brugbar som menneske og sværere at slå ihjel.

- har ikke haft ondt i halsen eller halsbetændelse i 5 år

asdf-jr skrev:jeg fik fjernet mine mandler- har ikke haft ondt i halsen eller halsbetændelse i 5 år
![]()
jeg plejde at drikke isvand

Nielze skrev:Gurgl saltvand, snaps, cayennepeber eller æblecidereddike.

Storfod skrev:Nip lidt til en flaske sorte svin, eller noget i den stil.. Det lindrer

Guldkraramellen skrev:Mucoangin ved apoteket suppleret med menthol halls og isvand. Det er en evig succes ved mig hvertfald

s0enice skrev:Hej gutter!
Det står sådan til at jeg har fået forfærdeligt ondt i halsen efter en Val Thorens tur her i ferien. Det jeg egentlig efterspørger er om der er nogle der ligger inde med gode tips til en hals der er øm selv når der synkes. Strepsils, Halls, gamle husmorkneb - det hele tæller så længe i mener det hjælper!
Det er den form for ondt i halsen så det føles som om halsen er indsnævret og det gør ondt når der synkes.
Mange tak!

Guldkraramellen skrev:s0enice skrev:Hej gutter!
Det står sådan til at jeg har fået forfærdeligt ondt i halsen efter en Val Thorens tur her i ferien. Det jeg egentlig efterspørger er om der er nogle der ligger inde med gode tips til en hals der er øm selv når der synkes. Strepsils, Halls, gamle husmorkneb - det hele tæller så længe i mener det hjælper!
Det er den form for ondt i halsen så det føles som om halsen er indsnævret og det gør ondt når der synkes.
Mange tak!
Lige præcis dét jeg får 1-2 gange årligt. Mine mandler vokser sig til dobbelt str. af mærkelige grunde. Mucoangin er en sugetablet som mildt "bedøver" halsen, hvorefter mentholen fra halls og isvand giver mere friskhed/ gør det nemmere at tage de dybe indåndinger.
Prøv det ud! Kom gerne med feedback

Stenalt skrev:Hvordan ser dine mandler ud?

s0enice skrev:Jeg er umiddelbart i tvivl om hvordan jeg helt præcist tjekker dette? Åben munden og så kigge med en lommelygte? Og da dette ikke er noget jeg har gjort før, hvor skal jeg så kigge hen?
Takker.

Stenalt skrev:s0enice skrev:Jeg er umiddelbart i tvivl om hvordan jeg helt præcist tjekker dette? Åben munden og så kigge med en lommelygte? Og da dette ikke er noget jeg har gjort før, hvor skal jeg så kigge hen?
Takker.
Jep, mundet og kig ind. Afhængig af din anatomi vil du måske ikke behøve en lommelygte.
Du skal kigge efter det der på det her billede hedder "tonsil":
De kan så være relativt normale som her:
eller hævede og med belægninger som her:
Og så selvfølgelig mellemting.
Anden relevant info er: Har du feber? Hoster du?

s0enice skrev:Jeg havde feber i går aftes: 38,4. Jeg har ikke fået taget min temperatur i dag, men jeg føler mig stadig en anelse varm i hele kroppen og en smule slatten. Jeg hoster til tider, det har også en mærkelig bi-lyd når jeg trækker vejret, sådan lidt som om der "sidder" noget i lungerne
Der kommer desuden lidt slim op når jeg virkelig får hostet igennem.
Jeg har kigget på mine mandler nu, og umiddelbart ser de en smule hævede ud, ikke lige så ekstremt som på det billede du har posted, men dog kunne det ligne en lille hævelse.
Og så ville det højest sandsynligt også være relevant at jeg til daglig ryger!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 82 gæster