Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

kwarzon skrev:Så vent med at træne til du bliver rask. Træn bare 1 gang om dagen. Ville også bytte legcurl ud med squat.

Bavian skrev:kwarzon skrev:Så vent med at træne til du bliver rask. Træn bare 1 gang om dagen. Ville også bytte legcurl ud med squat.
Min sygdom er kronisk, så rask bliver jeg ikke![]()
Har valgt squat fra fordi den tærre mig for energi så jeg ikke kan gennemføre de andre øvelser.

Casper.S skrev:Intet problem i ovenstående. Dog bare husk:
- Volumen skal være dem samme, og du har 2 træninger på en dag eller ej.
- Teknisk krævende øvelser bør ligge om morgenen. I dit tilfælde Død og Squat morgen, resten aften.

mikkel_baech skrev:Casper.S skrev:Intet problem i ovenstående. Dog bare husk:
- Teknisk krævende øvelser bør ligge om morgenen. I dit tilfælde Død og Squat morgen, resten aften.
er der ikke noget problem i at anbefale to gange træning om dagen til en mand der døjer med sygdom?![]()
han skal da lige komme ovenpå før han kører sig selv ned igen.
rådet burde hedde at han tilpasser mængden af træningen så den ikke stresser kroppen mere end den kan nå at blive helt fit for fight.

mikkel_baech skrev:mikkel_baech skrev:Casper.S skrev:Intet problem i ovenstående. Dog bare husk:
er der ikke noget problem i at anbefale to gange træning om dagen til en mand der døjer med sygdom?![]()
han skal da lige komme ovenpå før han kører sig selv ned igen.
rådet burde hedde at han tilpasser mængden af træningen så den ikke stresser kroppen mere end den kan nå at blive helt fit for fight.
havde lige misset at det var en kronisk sygdom. derfor retter jeg lige mit svar til at han selv burde overveje hvad han kan holde til og ikke kører kroppen længere ned end at den kan nå at restituere fuldstændigt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster