Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

chill skrev:Hey bb nogle som kan svare på følgende: Hvis man tidligere har været ansat og så opsagt og derefter ansat igen. Bliver ens anciennitet plusset sammen eller restartet med henblik på at optjene en opsigelsesperiode??

Taekwondo body skrev:chill skrev:Hey bb nogle som kan svare på følgende: Hvis man tidligere har været ansat og så opsagt og derefter ansat igen. Bliver ens anciennitet plusset sammen eller restartet med henblik på at optjene en opsigelsesperiode??
Bliver du opsagt eller siger du op ? gør nok ikke den store forskel

chill skrev:Starter som vikar. Så bliver jeg fastansat. Vikarbureauet brokker sig. Jeg bliver opsagt. Tilbage som vikar. Da mit vikariat slutter bliver jeg genansat. Mener at have hørt at hvis man bliver genansat indenfor 12 mdr. gælder ens anciennitet fra tidligere. Altså har været i samme virksomhed hele tiden for lige at gøre det klart. Situationen er den; Jeg var fast ansat 1 mdr i første omgang og nu har jeg været fastansat i 4½ mdr efter jeg har skrevet under på en kontrakt anden gang. Skal være der 5 mdr for at optjene 14 dage kan jeg plusse den første måned oveni eller er den væk? Samlet tidsrammer indenfor 10 mdr.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster