Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1797
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1794

Følg bodybuilding.dk på

Opstart af kostplan

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej Alle sammen..

Jeg er en dreng på 24år, og har igennem hele mit liv været en "lille" dreng.. jeg har en vægt på omkring 58-60kg og en højde på 1.70.

Jeg er nået et punkt i mit liv hvor jeg gerne vil give det en go' skalle og prøve at tage lidt på. Mine spisevaner er meget dårlige. og har altid været det..

På en normal dag så spiser jeg stort set kun aftensmad. Og det gør jeg tidligt på dagen, omkring kl 4-5. udover det drikker jeg en masse kaffe med sukker og mælk.
Jeg spiser ikke morgenmad, da jeg igennem mange år, altid har haft sån en klump i halsen de første 2-3 timer jeg har været oppe, og overhoved ikke følt nogle former for sult.

Men det skal være slut. Jeg ved mange af jer her inde ved lige nøjagtig hvad jeg skal igangsætte for at ændre på tingene.

Så har i nogle gode råd til hvordan jeg burde spise. Hvornår, og hvad for noget der ville være godt for en dreng som mig? Og er der en god metode til at få spise lysten om morgen igen? Man høre jo tit det skulle være dagens vigtigste måltid.?

Jeg vil være utrolig glad for jeres inputs ;)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Lige omkring din morgenmad syntes jeg du skulle prøve med lille kop mælk med havregryn eller en halv bolle har hørt det har hjulpet på folk der ikke spiser morgenmad, og på sigt skulle du gerne opleve sult

Reputation point: 60

Styrkeliste
- Bænkpres: 67.50
- Squat: 80.00
- Dødløft: 110.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Mit tip vil være at begynde at researche hvad det vil sige at spise sundt. Hvad er sund kost? - Det findes der mange delte meninger om, men som jeg ser det, indebærer det at man undgår raffineret sukker, hvidt brød, drikker meget vand, spiser en god mængde grønsager, spiser fiskepiller hvis du ikke spiser nok fisk, spiser vitaminpille, at din kost består af passende proportioner af protein, fedt og kulhydrater. Og så skal du så have det til at stemme overens med at du ligger i et kalorieunderskud så du tager på i vægt.

Hvad spiser du normalt i løbet af en hel dag?
KETO LOGBOG http://www.bodybuilding.dk/keto-log-t85693.html
TRÆNING LOGBOG http://www.bodybuilding.dk/logbog-for-tobias-t83964-60.html
Be regular and orderly in your life, so that you may be violent and original in your work.
Brugeravatar

Reputation point: 15

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 180.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Tak skal i ha :)

på en normal arbejdsdag fra jeg står op til jeg går i seng der indtager jeg omkring:
5 kopper kaffe og en ½l matilde kakaomælk.

et måltid mad som normalt består af:
en gang kylling med ris og sovs.
pasta og kødsovs.
en knorr lassange.
spagetti med madlavnings fløde, cocktailpølser og bacon tern.
Hakkedreng med knorr bearnaise og en form af kartofler til.

Når jeg sidder og læser om produkter og deres indhold så det vist i hht: fedt, protein, kcal og Kulhyd.
Hvad er godt/ikke godt i mit tilfælde? Jeg aner ærligt talt ikke ret meget om det ;)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster