Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Jimmi skrev:Min kollega og jeg stod og talte lidt om protein, og han fortalte mig at man har fundet ud af at kroppen kun optager cirka 5% af kasein protein. Hvis det er sandt, så får man jo ikke særlig meget ud af mælk og kasein proteinpulver.
Er der noget om snakken?

Jimmi skrev:Min kollega og jeg stod og talte lidt om protein, og han fortalte mig at man har fundet ud af at kroppen kun optager cirka 5% af kasein protein. Hvis det er sandt, så får man jo ikke særlig meget ud af mælk og kasein proteinpulver.
Er der noget om snakken?

SandyFrink skrev:Jimmi skrev:Min kollega og jeg stod og talte lidt om protein, og han fortalte mig at man har fundet ud af at kroppen kun optager cirka 5% af kasein protein. Hvis det er sandt, så får man jo ikke særlig meget ud af mælk og kasein proteinpulver.
Er der noget om snakken?
Hej.
Din kollega er idiot.
Goddag.

ØbroMorten skrev:Så vidt jeg ved optager du tæt på 100%, og proteinerne bliver frigivet over 6-7 timer efter indtagelse.

pullupman skrev:ØbroMorten skrev:Så vidt jeg ved optager du tæt på 100%, og proteinerne bliver frigivet over 6-7 timer efter indtagelse.
Hvor mange gram skal man så have for at proteinerne bliver frigivet over 6-7 timer?

Foodman skrev:pullupman skrev:ØbroMorten skrev:Så vidt jeg ved optager du tæt på 100%, og proteinerne bliver frigivet over 6-7 timer efter indtagelse.
Hvor mange gram skal man så have for at proteinerne bliver frigivet over 6-7 timer?
Er næsten 100% på at det pågældende forsøg omhandlede 30gr kassein givet til fastende.
Hvis du smider 30gr kassein i en mave der allerede er ved at fordøje kunne man spekulere i at optagelsestiden ville være endnu længere

Er der noget om snakken?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster