bare rolig alle kommende betjente...
den almne viden i bliver testet i er som der er skrevet af miss flex, meget centreret om dansk politik og eu. andre emner som kan komme op er mellemøstlige forhold og usa...
læs aviser, søg nyheder på nettet se tv-avis og så skal det nok gå. det faglige niveau som i skal bestå svarer til en 10.kl udvidet. så det er ikke det værste. men husk lige at det foregår uden hjælpemidler så øv jer hjemme fra.
Den fysiske....HMMPF. er let selv med en fodbold i benene kan man bestå den. sværeste øvelse er kropshævninger med overhåndsgreb. hvis man har en stor brystkasse kan man ikke få hagen langt nok op over bommen man hænger i, men man får lov til at gå videre.
Jeg blev selv sorteret fra til den afslutende samtale fordi jeg var forgammel 29½ år og fordi jeg dengang havde været i forsvaret så længe at jeg nok ikke kunne præges nok af politi-skolen. det sidste argument er jeg stadig vildt uenig i, men det en sag som jeg prøver at glemme.....politiet minder mig dog om den ofte når de sender breve til mig med billeder i

Hvad er en dag uden FUT......
!RØVSYG!
YEAH 120kg i bænk, 3 rep