Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bøffen89 skrev:Optimal kost i forhold til muskelopbygning og træning?

Stiffmeister1 skrev:Det bedste efter træningen er sin proteinshake samt fx. et æble da det indeholder nogle gode kulhydrater samt et par rugbrødsmadder for at få fibre som går til muskelvæv

justdie skrev:Stiffmeister1 skrev:Det bedste efter træningen er sin proteinshake samt fx. et æble da det indeholder nogle gode kulhydrater samt et par rugbrødsmadder for at få fibre som går til muskelvæv
What?

Stiffmeister1 skrev:justdie skrev:Stiffmeister1 skrev:Det bedste efter træningen er sin proteinshake samt fx. et æble da det indeholder nogle gode kulhydrater samt et par rugbrødsmadder for at få fibre som går til muskelvæv
What?
Der er fibre i rugbrøg. Fibre bruges til at danne muskelvæv

Borumpas skrev:Stiffmeister1 skrev:justdie skrev:Stiffmeister1 skrev:Det bedste efter træningen er sin proteinshake samt fx. et æble da det indeholder nogle gode kulhydrater samt et par rugbrødsmadder for at få fibre som går til muskelvæv
What?
Jeg vil gerne se dine kilder.

Stiffmeister1 skrev:Borumpas skrev:Stiffmeister1 skrev:justdie skrev:Stiffmeister1 skrev:Det bedste efter træningen er sin proteinshake samt fx. et æble da det indeholder nogle gode kulhydrater samt et par rugbrødsmadder for at få fibre som går til muskelvæv
What?
Jeg vil gerne se dine kilder.
Du bestemmer da selv om du vil bruge mine råd

Stiffmeister1 skrev:Det bedste efter træningen er efter min mening sin proteinshake samt fx. et æble da det indeholder nogle gode kulhydrater samt et par rugbrødsmadder for at få fibre som går til muskelvæv

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster