Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jeg har i længere tid kørt dette split:
Mandag - Bryst, triceps, ben.
Tirsdag - Ryg, biceps, skulder, nakke.
Onsdag - Lidt løb, mave.
Torsdag - Bryst, triceps, ben.
Fredag - Ryg, biceps, skulder, nakke.

Vupti skrev:Har også overvejet at køre skulder samme dag som bryst, millitary press er jo guf! hehe.
Ben og ryg samme dag ville nok være mest fornuftigt, men squat og dødløft samme dag er fandme hårdt.
Jeg kører 3x8 i stort set alt men for lidt variation kører jeg nogen gange 20x breating squat.

Vupti skrev:Kan man nøjes med Millitary press eller er Lateral raises eller en anden øvelse nødvendig?

christofferj skrev:Vupti skrev:Kan man nøjes med Millitary press eller er Lateral raises eller en anden øvelse nødvendig?
Tror som sådan godt du kan nøjes med Military press, men så ville jeg nok hellere kører f.eks. med 5 sæt af 8-10 reps. Ellers ville jeg personligt selv vælge, at kører 2 øvelser, som Mili. og upright rows, som jeg syntes er nogle af de bedste skulder øvelser. Og så kunne du jo evt. kører med 3 sæt af 8 reps i begge øvelser

Vupti skrev:christofferj skrev:Vupti skrev:Kan man nøjes med Millitary press eller er Lateral raises eller en anden øvelse nødvendig?
Tror som sådan godt du kan nøjes med Military press, men så ville jeg nok hellere kører f.eks. med 5 sæt af 8-10 reps. Ellers ville jeg personligt selv vælge, at kører 2 øvelser, som Mili. og upright rows, som jeg syntes er nogle af de bedste skulder øvelser. Og så kunne du jo evt. kører med 3 sæt af 8 reps i begge øvelser
Okay, det må jeg jo lige se på så.
men tak for hjælpen (:

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster