Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Detorian skrev:kan du huske om man kan følge det live på body.se?

cj8000 skrev:Metern fra Norge stiller op!
"For den som kanskje kan være interessert regnet jeg nå ut at han har en BMI på 35. Vår venn Marius veide inn på hele 87 kg og da er karen bare 158 cm..! "
SIIIIIIIICK!

EL ULTIMO skrev:cj8000 skrev:Metern fra Norge stiller op!
"For den som kanskje kan være interessert regnet jeg nå ut at han har en BMI på 35. Vår venn Marius veide inn på hele 87 kg og da er karen bare 158 cm..! "
SIIIIIIIICK!
Yeps... Ham skal jeg lege med til Loaded!
Glæder mig til at se scene billeder af ham i dag

cj8000 skrev:EL ULTIMO skrev:cj8000 skrev:Metern fra Norge stiller op!
SIIIIIIIICK!
God fornøjelseGlæder mig til at se scene billeder af ham i dag

EL ULTIMO skrev:cj8000 skrev:EL ULTIMO skrev:cj8000 skrev:Metern fra Norge stiller op!
SIIIIIIIICK!
Har efterhånden prøvet at få den overraskelse flere gange så er egentlig ret ligeglad... Ligyldigt hva så kommer han til at stå bag mig som en lille dreng i shotrs til posedown når jeg folder mit latspread længere ud end hans dværgarme kan nå!

cj8000 skrev:EL ULTIMO skrev:cj8000 skrev:EL ULTIMO skrev:cj8000 skrev:Metern fra Norge stiller op!
SIIIIIIIICK!
Har efterhånden prøvet at få den overraskelse flere gange så er egentlig ret ligeglad... Ligyldigt hva så kommer han til at stå bag mig som en lille dreng i shotrs til posedown når jeg folder mit latspread længere ud end hans dværgarme kan nå!
![]()
![]()
![]()
![]()
Spis ham

pudzianowski skrev:har i andre billede på jeres pc deroppe fra ??

cj8000 skrev:Detorian skrev:kan du huske om man kan følge det live på body.se?
Stævnet er i norge, så følges tæt af iform.no
Der er masser billeder derinde. Bla. af en englænder der har som mål at blive pro. i 2009 (Dog synes jeg ikke han er vildt imponerende hverken i symmetri eller cut - men lad os se i dag når han får farve og lys på)

Detorian skrev:Erik, så du ham der Mortal Kombat fyren?!?!?

EL ULTIMO skrev:Detorian skrev:Erik, så du ham der Mortal Kombat fyren?!?!?
Haha ja... Lidt fesent efter min smag!

WILD-ZYC skrev:marius er rimelig grum !

Henriksen skrev:Jeg tror jeg ser tøserne nu, kan det passe. Eller er det bare genudsendelse ?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster