Tak for alle jeres svar :-)
Nå, men så kan min veninde da få hendes (ubrugelige) håndvægte tilbage

Hvor mange kg i håndvægte skal man (jeg) bruge, hvis det skal nytte noget?
Et par stykker nævner noget om fedtprocent - jeg aner ikke hvad min fedtprocent er, men jeg er ikke overvægtig (165cm og 45kg) og det fedt jeg har, sidder i hvert fald ikke på mine arme. Også derfor, jeg gerne vil have dem til at se lidt større ud

Derfor håber jeg, der ikke skal så meget til, før man vil kunne se resultater på mine arme...
De kropsøvelser, I nævner (chin ups, pull ups) ser ud til at kræve såden et instrument, som toto_G4M3R linker til. Kan det virkelig passe, at man ikke behøver at bore/hamre den fast nogen steder? Jeg kan ikke helt gennemskue, hvordan den så kan sidde fast. Nogen der kan oplyse mig?
Dips, armbøjninger og small grip push up (er det det samme som close grip push up som her:
http://www.youtube.com/watch?v=CWkkn0uo-P4 ?) burde jeg vel kunne lave uden noget ekstraudstyr - hvis jeg ellers har fremgooglet de rigtige resultater. Må jo nok indrømme, at jeg ikke er så stærk ud i træningsøvelseslingo'en....
Men altså, hvor meget skal man lave af hver øvelse? Og hvor ofte? Kan I mon give et bud på, hvordan et fornuftigt program kunne se ud? Jeg er bestemt motiveret til at presse mig selv, herfra er der ingen piveri. Jeg skal bare lige finde ud af, hvordan jeg kommer i gang.