Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

alllstar skrev:Er det lænden du tænker på...

Birkkjaer skrev:Mener du ikke lænden?
! haha

Monkeyjuice skrev:Goodmornings er skam rigtig gode, hvis man har en nogenlunde stærk lænd i forvejen.

Birkkjaer skrev:Monkeyjuice skrev:Goodmornings er skam rigtig gode, hvis man har en nogenlunde stærk lænd i forvejen.
Men ikke noget du ville anbefale til en nybegynder?

Monkeyjuice skrev:Birkkjaer skrev:Monkeyjuice skrev:Goodmornings er skam rigtig gode, hvis man har en nogenlunde stærk lænd i forvejen.
Nej.

Birkkjaer skrev:Monkeyjuice skrev:Birkkjaer skrev:Monkeyjuice skrev:Goodmornings er skam rigtig gode, hvis man har en nogenlunde stærk lænd i forvejen.
Nej.
Uddyb venligst

Birkkjaer skrev:Hmm okay, den vil jeg da lige have i baghoved når jeg skal anbefale øvelser til nybegyndere

S.m.d. skrev:Birkkjaer skrev:Hmm okay, den vil jeg da lige have i baghoved når jeg skal anbefale øvelser til nybegyndere
Skal man så også fraråde squat og dødløft fx ?? Så svær syntes jeg personligt ikke GM's er

S.m.d. skrev:Birkkjaer skrev:Hmm okay, den vil jeg da lige have i baghoved når jeg skal anbefale øvelser til nybegyndere
Skal man så også fraråde squat og dødløft fx ?? Så svær syntes jeg personligt ikke GM's er

Birkkjaer skrev:S.m.d. skrev:Birkkjaer skrev:Hmm okay, den vil jeg da lige have i baghoved når jeg skal anbefale øvelser til nybegyndere
De skal jo læres på et tidspunkt. Plus det er basisøvelser, derfor er det første jeg ville anbefale en nybegynder at lave. Og så selvfølgelig, hjælpe ham med teknikken.
Goodmornings er mere en slags isoøvelse, så den kan man gemme til det andet er på plads

Birkkjaer skrev:Nej sorry. Mente heller ikke at det var en isoøvelse. Den rammer bare betydeligt mindre muskelgrupper end basisøvelserne. Derfor placerede jeg den tættere over med isoøvelserne

StefanM skrev:Birkkjaer skrev:Nej sorry. Mente heller ikke at det var en isoøvelse. Den rammer bare betydeligt mindre muskelgrupper end basisøvelserne. Derfor placerede jeg den tættere over med isoøvelserne
Det er nu ikke helt korrekt. Udført korrekt rammer den hele erector gruppen, core, baglår og baller, og er en af de potentielt bedste masse/styrke-byggere man kan køre. Mange har bare ikke tilpas kropskontrol til at køre den korrekt.

Birkkjaer skrev:StefanM skrev:Birkkjaer skrev:Nej sorry. Mente heller ikke at det var en isoøvelse. Den rammer bare betydeligt mindre muskelgrupper end basisøvelserne. Derfor placerede jeg den tættere over med isoøvelserne
Det er nu ikke helt korrekt. Udført korrekt rammer den hele erector gruppen, core, baglår og baller, og er en af de potentielt bedste masse/styrke-byggere man kan køre. Mange har bare ikke tilpas kropskontrol til at køre den korrekt.
Jamen de helst store basisøvelser er jo, Squat, Dødløft og Bænkpres. Ville det ikke være forkert at ligge Goodmornings indunder den gruppe?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster