Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

MortenH skrev:Store latissimus dorsi og store skuldre, umiddelbart.

Necok skrev:MortenH skrev:Store latissimus dorsi og store skuldre, umiddelbart.
forstår godt du siger latissimus dorsi. Men hvorfor store skuldre når det er det nedeste af maven + siden ?

Pind skrev:Konventionel dødløft og øvelser til obliques.

Solosesso skrev:Necok skrev:MortenH skrev:Store latissimus dorsi og store skuldre, umiddelbart.
forstår godt du siger latissimus dorsi. Men hvorfor store skuldre når det er det nedeste af maven + siden ?
fordi Stor overdel gøre dig stor når du er lille for neden

Pind skrev:Solosesso skrev:Necok skrev:MortenH skrev:Store latissimus dorsi og store skuldre, umiddelbart.
fordi Stor overdel gøre dig stor når du er lille for neden
Som giver meget lidt mening at snakke om når manden snakker om v-cut, legionærhåndtag eller atletlommen. Kært barn mange navne.
"atletlomme, atletfold, fremhvælving lige over hoftebenskammens forreste del, fremkaldt af den ydre bugvægsmuskel (musculus obliquus externus abdominis) hos muskuløse personer": http://www.denstoredanske.dk/Krop,_psyk ... atletlomme

Necok skrev:Hej BB'ere
udover at blive stærkere og større i min træning kunne jeg os godt tænke mig at få V-Cut, jeg ved godt at det kræver lav fedtprocent, men hvilke øvelser gør v-cut mere tydeligt?

Mr Statue skrev:Necok skrev:Hej BB'ere
udover at blive stærkere og større i min træning kunne jeg os godt tænke mig at få V-Cut, jeg ved godt at det kræver lav fedtprocent, men hvilke øvelser gør v-cut mere tydeligt?
For mig har øvelser som dødløft, squat, mavebøjningen varianter og side bøjninger med øget belastning virket fint

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster