Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

simeon skrev:i min uvidenhed om bodybuilding vil jeg dog stadig forsøge at stille et intilligent spørgsmål. dog med en forholdsvis lang indledning, da jeg mener det er nødvændigt at kende omstændighederne.
grundet tidligere sportsdyrkelse, har jeg i længere tid gennem min unge ungdom trænet forholdsvis intensivt omkring lår og læg, og til dels den nedre ryg muskulatur, hvilket har givet mig temmeligt veltrænet underkrop i forhold til overkrop. uden at gå for meget i dybden. men har samtidig kun forholdt mig til at holde min overkrop i udholdende, og så let som muligt. med andre ord er min erfaring med overkrops øvelser noget sparsom, og min tidligere træning har hovedsageligt været udholdendhedstræning. altså jeg har ingen erfaring med bodybuilding, men med træning generelt.
sporten er ikke relevant længere, men efter længere tids pause er jeg begyndt at opholde mig i trænings center igen, og har fået en vis interesse for at opbygge nogen "strandløve" muskler.
af personlige årsager vil der være stor forskel fra dag til dag på hvad jeg evner, og jeg spørger derfor generelt ind til om den ide jeg har om det næste stykke tids træning er helt hen i vejret?
jeg forestiller mig at punkttræne overkrop 3 muskelgrupper pr session med få reps og høj vægt, samtidig med at gå ned i vægt på min ben og ryg træning men øge reps for at fremme stamina og muskel definition.
er det en idiotisk ide eller?
på en sidenote, er der nogen der kender til et super træningsredskab til underarme der kan benyttes siddende når man ikke har andet at lave?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster