så håber at finde en der har styr på sit kram som siger hvad jeg skal gøre, så gør jeg det og så skulle der gerne komme resultater

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

martiesto skrev:Hvis jeg var dig ville jeg, hvis du ikke allerede har gjort det, starte med at få noget rutine, lære diverse øvelser mv. Det lyder umiddelbart somom du har set Anders' flotte fremgang og set det som en "nemmere" måde at komme til resultatet.
Du kan komme rigtig langt, hvis du ikke har trænet før uden en vejleder. Men ved hjælp af artikler, indlæg på BB mv.
:-)

8800 skrev:martiesto skrev:Hvis jeg var dig ville jeg, hvis du ikke allerede har gjort det, starte med at få noget rutine, lære diverse øvelser mv. Det lyder umiddelbart somom du har set Anders' flotte fremgang og set det som en "nemmere" måde at komme til resultatet.
Du kan komme rigtig langt, hvis du ikke har trænet før uden en vejleder. Men ved hjælp af artikler, indlæg på BB mv.
Ja, det kan han helt sikkert, men hvis han nu har pengene og lysten til at få en personlig træner skal han da gøre det. På den måde sikrer han sig en god start

martiesto skrev:8800 skrev:martiesto skrev:Hvis jeg var dig ville jeg, hvis du ikke allerede har gjort det, starte med at få noget rutine, lære diverse øvelser mv. Det lyder umiddelbart somom du har set Anders' flotte fremgang og set det som en "nemmere" måde at komme til resultatet.
Ja, det kan han helt sikkert, men hvis han nu har pengene og lysten til at få en personlig træner skal han da gøre det. På den måde sikrer han sig en god start
Det har du ret i :-)
Jeg vil hellere vente til at man begynder at få problemer med at gaine. Fra starten af har man jo rigtig gode gains, hvis man træner og spiser nogenlunde ordentligt. Men ja, han får en rigtig god start og udgangspunkt. :-)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster