Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Blunt skrev:Forberedelse, Forberedelse og så mere forberedelse!!
Det handler nærmest ikke om andet. Så find ud af hvor dine svagheder. du har nogen lange dage på arbejdet, gør det at du kommer til at tage en snickers senere for at holde dig kørende? Jamen så må du forberede dig på dette ved at have nogle nødder eller lign. liggende. Man kan også lave en nem protein kage der er en lækker snack

Ukendtperson skrev:Blunt skrev:Forberedelse, Forberedelse og så mere forberedelse!!
Det handler nærmest ikke om andet. Så find ud af hvor dine svagheder. du har nogen lange dage på arbejdet, gør det at du kommer til at tage en snickers senere for at holde dig kørende? Jamen så må du forberede dig på dette ved at have nogle nødder eller lign. liggende. Man kan også lave en nem protein kage der er en lækker snack
Kunne ikke sige det meget bedre.
Jeg gør selv det at jeg laver kylling og pasta til 5 - 6 dage. Grønt skal blot hurtigt svitses på panden og aftensmaden laver jeg sammen med fruen.
Ukendtperson skrev:Jeg har tyggegummi med mig næsten over alt og hvis det virkelig er helt slemt, så bunder jeg ½ liter vand og børster tænder.

Garik skrev:Hvad er det, der volder dig problemer? Spiser du ekstra? Er du sulten hele tiden? Sidder du derhjemme og går glip af alt det sociale?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster