Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1167
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1164

Følg bodybuilding.dk på

Pige søger hjælp/råd/vejledning

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Jeg er;
Kvinde
22år
167cm
54-56kg
Utrænet dog nyligt påbegyndt et målrettet styrketræningsforløb og kostomlægning
ellers glad og i desperart brug af råd og vejledning.

Jeg er fast besluttet på, at stramme op, opbygge muskelmasse og som bonus smide de få svingende, men overflødige, kilo.
Jeg træner pt. hver 2. dag, men ændre dette til 2 dages træning og 1 dags fri, i start næste uge.
Jeg ville høre om der var nogle herinde der råd omkring - kostplan/træningsplan/personlig træning eller andet der kunne booste min træning og sørge for jeg når i mål og kan blive der.

Er der nogen der kender til en/flere personlige trænere der kan anbefales(bor i København, Amager).
Hvis der tilfældigvis var en i området der har lyst, viden og tid til at tage et projekt, som mig, i træning - så råb endelig op :)

TAK :oops:
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg vil først og fremmest foreslå, at du går under artikler her på siden og læser nogen og basal træning og kost fx:
artikler/kost-kosttilskud/kost-kosttilskud/kosten-fra-a-til-.html
artikler/kost-kosttilskud/kost-kosttilskud/grundlggende-ernring.html

BrugerM skrev:Jeg er fast besluttet på, at stramme op, opbygge muskelmasse og som bonus smide de få svingende, men overflødige, kilo.

Det er de typiske mål, og hertil må du stille dig selv det spørgsmål: Hvad er vigtigst lige nu?

Du kan som udgangspunkt, ikke tabe dig og samtidig opbygge muskelmasse da det er to modstridende processer. Hvis du mener du har for meget fedt, så cut i et stykke tid til du har den ønskede form, hvorefter du kan begynde at bygge dit muskelfundament op. At stramme op, indebære for de fleste bare at tabe sig, og bruge sine muskler.

Hvis du mangler et træningsprogram, kunne du benytte Back 2 Basic som er et udemærket program til dit formål.
http://news.bodylab.dk/artikler/261-sto ... -to-basics

Reputation point: 15

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 180.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Kan godt se jeg nok er lidt upræcis i mine målsætninger, men det er er et træningsforløb der som udelukkende er påbegyndt for at opbygge og vedligeholde en større muskelmasse. Den "opstrammende" del er udelukkende senere i processen hvor jeg har opnået mit fysiologiske 'maksimum'. Som udgangspunkt har jeg intentioner om at deltage i WBFF Bikini Models i 2014. :)
Ang. "vægtab", så er det blot et håb om, at mit fedtprocent mere eller mindre automatisk vil falde i takt med min vægt i muskler stiger.

Men tak for linksne og rådet :D Jeg vil se dem igennem!
Brugeravatar

Lige så snart du begynder at snakke konkurrence - så vil jeg anbefale, at du får en træner indenfor BB miljøet(også ikke en personlig træner fra dit lokale center). Selvfølgelig koster det lidt, men det er ALLE pengene værd. Det er klart mit bedste råd.

Kontakt kathrin hardimann på Fb eller Martin hardimann.. De har så mange års erfaring med i bagagen.. Tjeck team Køge ud på Fb eller Google det..

Mvh Christian..
pump it ! pump it up!
Brugeravatar

Reputation point: 110

Geografisk sted: Køge

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00

Labze skrev:Jeg vil først og fremmest foreslå, at du går under artikler her på siden og læser nogen og basal træning og kost fx:
artikler/kost-kosttilskud/kost-kosttilskud/kosten-fra-a-til-.html
artikler/kost-kosttilskud/kost-kosttilskud/grundlggende-ernring.html

BrugerM skrev:Jeg er fast besluttet på, at stramme op, opbygge muskelmasse og som bonus smide de få svingende, men overflødige, kilo.

Det er de typiske mål, og hertil må du stille dig selv det spørgsmål: Hvad er vigtigst lige nu?

Du kan som udgangspunkt, ikke tabe dig og samtidig opbygge muskelmasse da det er to modstridende processer. Hvis du mener du har for meget fedt, så cut i et stykke tid til du har den ønskede form, hvorefter du kan begynde at bygge dit muskelfundament op. At stramme op, indebære for de fleste bare at tabe sig, og bruge sine muskler.

man kan sagtens forøge ens muskelmasse samtidig med, at man ligger i kalorieunderskud. Især hvis man er nybegynder. Det er ikke to modstridende processer. Den myte skal helst dø :)

der er dog ingen tvivl om, at man tager mere muskelmasse på i kalorieoverskud end man gør i kalorieunderskud.

Mit råd vil være:

spis sundt og proteinrigt, og kør en helvedes masse basisøvelser (især squat)
There are people who say that they can and there are people who say that they cant

Both are usually right
Brugeravatar

Reputation point: 15

Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster